Blogger Widgets

2012. július 29., vasárnap

Magyarok a TMI-ban

Sziasztok!

Bizony, bizony. Jól olvastátok. És íme a két részlet:

Hamuváros:

"Egyetlen pillanat alatt szakadt benne a nevetés. Clary meglepetten nézett fel. Simon üres tekintettel meredt a képernyőre. Egy régi fekete-fehér film ment rajta - a Drakula. Clary már látta korábban, az édesanyjával. Lugosi Béla keskeny fehér arca látszott éppen az ismerős magas gallérok között, ajkai közül pedig kivillantak hegyes fogai. - Sosem iszom... bort - mondta erős magyar akcentusával. 

City of Lost Souls:

"- Is there anything special you want to see? Paris? Budapest? The Leaning Tower of Pisa?"
Azaz: "Van bármi különleges, amit látni szeretnél? Párizs? Budapest? A Pisai Ferde Torony?

17 megjegyzés:

  1. Szerintem ez olyan ..hmm..aranyos(?). dolog..hogy a magyarok azért benne vannak!:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is! :) Jól esik amúgy! ^^

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek Nesalin-nal ez jó érzés :) Köszönjük Cassandra Clare

    VálaszTörlés
  4. Cassandra Clare nem az a tipikus Amerikai fan Írónő aki csakis Amerikát ,,fényezi" ugye mint már kiderült minden könyv elejéből ,hogy Románul is tanul vagy csak szeretne! :D Szerintem Ő emberként sem egy rossz arc! ;)

    VálaszTörlés
  5. Hát ez érdekes. Mostanában majd minden filmben említik Budapestet.

    Amúgy van egy nem ide illő kérdésem. A fejlécen a jobb oldali csaj véletlenül nem az Éhezők viadala főszereplője?

    VálaszTörlés
  6. Bane krónikákban is említésre kerül Magyarország :)

    VálaszTörlés
  7. Én is találtam amúgy egy érdekes dolgot az 5. könyvben :3
    "... Az asztalon hevert ironját meg a Luke-tól kapott földgömböt, amin arany vonalak jelezték Idris határait Európa közepén."
    úgy tudom Magyar o. van európa közepén, nem igaz ? :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez viszonyítás kérdése, több ország is azt gondolja magáról, hogy Európa közepén van.
      Mindenesetre azt tudjuk, hogy hol van Idris, és nem nálunk. Valahol Svájs környékén, Franciaország és Németország között. Benne van a könyvben. :)

      Törlés
  8. A mennyei tűz városában szerepel a budapesti intézet vezetője valami Balogh László.

    VálaszTörlés
  9. Olvasom a Mennyei tüzet és az egyik részletben megbeszélést tartanak és több intézetbõl is jönnek Alicantéba ês ott lesz e budapesti intézetbõl is egy Balogh László nevû férfi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj,ilyenkor olyan büszke vagyok a magyarokra :D

      Törlés
    2. Én ennek azért örültem különösen, mert apukám és bátyám is Balogh László :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets