Blogger Widgets

2012. augusztus 1., szerda

Cassie kiírása Alec szereposztásáról

Sziasztok!

Cassie a következőt írta ki Alec castingjával kapcsolatban:

Igen, hála istennek, végre az összes papírt aláírták, szóval el tudom nektek mondani, hogy valójában ki is lesz Alec.


Kevin Zegers.

Szóval igazából a pletykaoldalaknak igaza lett, de akkor még nem volt meg a papírmunka, szóval nem volt meg a teljes casting még - semmit sem mondhattam. Főleg azután, hogy már volt egy Alecünk, és elvesztettük. Akkor tényleg szinte kitéptem a hajam. Szerintem már csak foltokban maradt.
Kevin az egyik első színész volt, akinek a neve felmerült Aleckel kapcsolatban, de az időbeosztása nem működött a filmével eredetileg, így elkezdtek mást keresni. Aztán az időbeosztás változott, nem működött a kettes számú Alecnek, de működött Kevinnek. Ezek a szereposztás szeszélyei.




Mindig is szerettem Kevint, a Transamerca óta, és a honlaponon már nagyon régen ő van kint Sebastiannak, ami azért vicces, mert most már Alecként látom a fejemben, és azt gondolom, hogy ő túlzottan kedves Sebastiannak. Az egyik, amit nagyon szeretek Kevinnel kapcsolatban, az egyik Alec szereposztásos jelenet, ahol Alec Claryre kiált a Csontvárosban, és azt mondja, hogy veszélybe sodorja Jace életét. És egy csomó színész, akit meghallgattak, kiabálva játszotta, és úgy is gondolták, és csak az járt a fejemben, hogy fiú, Alec. Milyen bunkó ez a srác. Kevin egy nyugodtabb fajta intenzitással játszotta, ami nőtt a jelenetben, és átláthattál a dühön és azt gondoltad: wow, ez a srác nagyon ijedt és sebezhető. Mert ez az az Alec, akit szeretünk. 

És még csak kontaktlencsét sem kell viselnie, mert


már megvan a kék szeme.

Szóval igen, isten hozott, Kevin!

1 megjegyzés:

  1. Én azt hittem, hogy soha nem találnak olyan Alecet, aki nekem is tetszeni fog. Rá kellett jönnöm, hogy mégis!! <3
    Nadett*

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets