Blogger Widgets

2012. augusztus 2., csütörtök

Ed Westwick - Mégis van remény

Sziasztok!

Ha Ed Westwick rajongót vagytok, és most elkeseredtetek, hogy mégsem ő lesz Alec, mondanám, hogy még van remény. Merthogy:


- Ha választhatnál, melyik karaktert játszaná Ed Westwick a könyvből?
- Nagyszerű Sebastian lenne.


Nos, ennek tükrében mondanám, hogy bizony ez elég reális lenne. Azt tudjuk, hogy Chuck Bass után Ed valószínűleg tökéletes hozná az ördögi Sebastian szerepét. És ha hinni lehet a pletykáknak, mire odáig jutunk, vége lesz a Gossip Girlnek is (amivel nagy eséllyel ütközött a film, és emiatt nem tudta elvállalni Alecet), így lenne rá ideje, hogy ő legyen Sebastian. :D

7 megjegyzés:

  1. na de szőkén Ed? fúúú nem bírnám elképzelni... nagyon nem... o_O

    VálaszTörlés
  2. Hát, szőkén én se nagyon. Először még sötét haja van, az Üvegvárosban. Később meg ugye majdnem fehéres szőke, na hát azzal tényleg furcsa lenne. De majd meglátjuk, mi lesz. :)

    VálaszTörlés
  3. Valahogy Will szerepe jobban illene hozzá szerintem...o.o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Willnek én is nagyon el tudnám képzelni. De az a baj, hogy a Pokoli szerkezeteket csak akkor csinálják meg, ha a TMI siker, és valószínűleg csak utána. Azaz addig még van 6 film. Ha mindegyikre egy évet számolsz, akkor addigra Ed 31 éves lesz. És akkor még el sem kezdődött az ID első részének a forgatása, és mindre csak 1 évet számoltunk...

      Törlés
  4. Én imádom Ed Westwick-et, de mint Sebastian??? Nem tudom elképzelni, számomra a tökéletes Sebastian Evan Peters marad... Ed-et inkább Will-nek tudom elképzelni, annak nagyszerű lenne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, Willnek én is el tudnám képzelni. Csak az a baj, hogy az még messze van. Ha egyáltalán lesz belőle film.

      Törlés
    2. Hát igen, elsőnek legyen sikeres az első film, aztán a második és mikor elérünk az Üvegváros újszereplők castingjához, vagyis engem ott csak Sebastian érdekel, akkor izgulhatunk, hogy mi lesz....
      amúgy szerintem tuti lesz Pokoli szerkezetek film is... bízom benne:):):)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets