Blogger Widgets

2012. augusztus 1., szerda

Cassie Alec castingjáról


Nos igen, az IMDB-nen nem kéne megbíznotok. Ez adott. (Ebben a pillanatban nem túl szörnyű, bár Aidant és CCH Poundert még nem sorolták fel. Múlt héten fent volt, hogy Valentine-t valamilyen Jolene által játssza.)

Ami Alecet illeti, ez nem csak az IMDB: pletykák vannak mindenhol. Ez volt akkor is, amikor Jace-t válogatták. Beletelt egy kis időbe, amíg sikerült szétválasztani, hogy mi történik valójában és mi nem.
Azt hiszem, segít valamennyit, ha elmondom, hogy hogy zajlik az ilyesmi. A szereplőválogatás egy kreatív dolog ( a rendező, a producerek stb. megnézik a meghallgatásokat és felolvasásokat, az előző munkákat és döntenek), egészen addig, amíg valakinek fel nem ajánlják a szerepet. „Eljátszanád Alecet?” Ez nem jelenti azt, hogy megvan a szereposztás. Akarniuk kell, hogy ők játsszák Alecet. Szükség van rá, hogy az ügynökük megbeszélje a részleteket, amelyekkel mindenkinek elégedettnek kell lennie, mert ha te játszod Alecet, akkor azért pénzt kapsz. Vagy bárkit. :) És meg kell ígérned, hogy nem lépsz ki a filmforgatás közepén. Ez papírmunkát igényel, és hogy mindenki alá is írja ezeket. 

Az utolsó része a szereplőválogatásnak a megerősítő levél, amit mindenkinek alá kell írnia, és amikor mindenki aláírja, akkor megvan Alec. Általánosságban tudom, hogy vannak emberek, akiket fontolóra vesznek, konkrétan egy ember is, de ennyi az, amit tudok, amíg a jogi részleg el nem készíti a papírmunkát. Amikor a megerősítő levelet aláírják, a stúdió készít egy sajtóközleményt. Amikor ez elkészül, kiküldik, és EZ az, amikor elárulhatom nektek, hogy ki lesz Alec. Általában amíg a sajtóközlemény nem megy ki, ÉN SEM TUDOM a választ az olyan kérdésekkel kapcsolatban, hogy valakivel tárgyalnak. 

És ami azt illeti, egyáltalán nem szabad elmondanom azt sem, hogy kivel egyezkednek, mert ezzel elárulnám a bizalmat, amit belém helyeztek, hogy nem árulom el, nem csak a stúdió részéről, hanem a színész részéről is (nem mintha ők tudnák, hogy én ki vagyok :D). Ennek tényleg a saját döntésüknek kell lennie, hogy mit akarnak nyilvánosságra hozni, mi történik a karrierjükben. Ez olyasmi, mint hogy én sem akarom világgá kürtölni a neten, hogy mennyi a törlesztőrészletem. 

Épp ezért, jónak tűnik, hogy addig várjunk, amíg a dolgok biztosak, mert a hamis hírek nem segítenek. Tudom, hogy Alec fájó pont (rosszul is érzem magam, higgyétek el), mert azt mondtam, hogy bejelentem, ki lesz, aztán úgy alakult, hogy mégsem mondhattam meg: Volt egy ki keverés, azt hittük, hogy a megerősítő levelet aláírták, de nem, mert változott a film időbeosztása (minden egyes változtatással a forgatókönyvben ez is változik), és hirtelen a színész nem volt bizots benne, hogy az új időpontok működni fognak. 

És a helyzet az, hogy tényleg nem. Ez a színész nem fogja Alecet játszani. Nem működtek az időpontok. Szóval tulajdonképpen jó dolog, hogy akkor nem jelentettem be, még akkor is, ha ez akkor nagyon idegesítő volt. Szeretném, ha bízni tudnátok bennem, hogy nem adok ki olyan infókat, amelyek nem igazak. Ez fontos nekem. 

Ami a pillanatnyi helyzetet illeti, nem kaptam még sajtóközleményt/jelentsd be dolgot Aleckel kapcsolatban, ami azt jelenti, hogy a megerősítő levelet még nem írták alá. Ami azt jelenti, hogy még nincs hivatalos Alecünk. Még mindig változhat bármelyik pillanatban. De én nem azért tartok vissza információkat Alec castingjával kapcsolatban, mert önző vagyok. És azt sem tudom megmondani, hogy mikor fogom bejelenteni, mert ez nem olyan, hogy: „Alecet augusztus 7-én 9 órakor fogjuk bejelenteni.” Várnak a megerősítő levélre. Azt kérdezni, hogy mikor lesz Alecünk, olyan mintha azt kérdeznétek, hogy „Mikor fog esni?” vagy „Mikor lesz olyan autó, amit pitypang hajt”. (Személyes megjegyzés: nem volt valami ilyesmi a Halottnak a csók című sorozatban? Lehet, hogy Cassie is nézte? – Deszy)

Szóval hogy a végén összefoglaljam, nincsen válaszom ezekre a kérdésekre. Lesz Alecünk, és hamarosan, mert nyilván nem tudják leforgatni nélküle a filmet. És én, ahogy meg is ígértem, olyan hamar meg fogom nektek mondani, amilyen hamar csak tudom, de csak akkor fogok bármit mondani, ha az már kétségtelenül igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets