Blogger Widgets

2013. február 24., vasárnap

Yoshi Sudarso interjú

Sziasztok!

Készült egy kis interjú Yoshi Sudarsoval, aki Jemet alakítja a Clockwork Princess előzetesében.


Tudsz nekünk valamit mondani a meghallgatásról és a szereposztásról?
Ez most furcsán fog hangozni, de egy Craiglist hirdetésben találtam. Nyilván az történt, hogy a producer úgy gondolta, hogy nem lehet rossz ötlet feltenni oda is egy hirdetést. Írtam nekik emailt, emaileket váltottunk, amíg végül felhívott, és mondta, hogy menjek meghallgatásra. Amikor elmentem rá, elolvastam a szereplő leírását és biztos voltam benne, hogy nem kapom meg a szerepet. Úgy tűnt, hogy egy femininebb, törékeny srácot akarnak, de aztán most itt vagyunk. A meghallgatáson sok izzás volt, drámai megfordulás és más kínos dolgok.

Mit tudtál a Pokoli szerkezetekről és mit tudsz róla most?
Semmit sem tudtam a könyvekről, valójában amikor elmondták nekem, hogy ez egy könyvelőzetes, eléggé összezavarodtam, nem is tudtam, hogy a könyvekhez is készítenek előzetest. Most már sokkal többet tudok, megcsináltam a magam kutatását a könyvről és a szereplőről. Meghallgatáson voltam, kiválasztottak, illettem, néhány nap alatt leforgattuk. Szóval nem volt túl sok időm kutatni a szereplőről, pedig általában elég időt fordítok rá, hogy a szereplővé váljak, fizikailag és emocionálisan is.

Mennyit meséltek neked a Clockwork Princessről és a szereplődről?
Egyikről sem túl sokat, csak azt, hogy nagy dolog és haldoklom. A legtöbb információt úgy szereztem, hogy kíváncsi típus vagyok. Szeretem tudni, hogy mibe kerülök bele, és kivé válok. Az emberek a forgatáson meséltek ezt-azt, például a sminkes, Kiersten [Tessa], a producer, a rendező stb.

Mi volt a legnagyobb kihívás Jem megformálásában? 
Azt hiszem, a legnagyobb kihívás az volt, hogy keveset tudtam róla, és az, hogy nem hegedülök, bocsi mindenki! Megnéztem egy csomó videót, amiben hegedülnek, és abból tanultam, de még így is máshogy kellett csinálnom, mert egy konkrét mozgást akartak. Ja, és a ruha egy kicsit nagy volt rám!

Milyen hosszú volt a forgatás, és milyen volt a többi színésszel forgatni?
Odaértem a forgatásra, kisminkeltek, aztán felöltöztettek, odaugrottam a kamera elé és néhány óra múlva már kész is voltunk. Nagyon jó volt Kierstennel dolgozni, ő elképesztő, és hihetetlen kisugárzása van. Nagyon kedves, nem volt sok időnk beszélgetni, de abból, amit a vágások között sikerült, ezt szűrtem le. Skyler Harttal [Will] nem dolgoztam együtt, ami vicces, mert igazából jó barátok vagyunk az életben. Valójában pont vele ebédeltem a forgatás előtt, így tudtam meg azt is, hogy ő a másik srác a könyvelőzetesben. Jó lett volna vele dolgozni megint, állandóan ugyanabban a projektben kötünk ki, a sors akarta, hogy barátok legyünk, azt hiszem. Azt hiszem, leforgatták az előzetest egy másik Jemmel előttem, de aztán úgy döntöttek, inkább egy ázsiai srácot választanak, szóval nem panaszkodom. Remélem, a rajongók nem sajnálják ezt, és hogy én lettem Jem.

Képes voltál Jemmel azonosulni?
Kétségtelenül igen, óriási romantikus vagyok, és a szerelem, amit Tessa iránt érez nagyszerű. Igazából irigylem, úgy tűnik, nagyon érdekes élete van. zene, szerelem, kalandok, elképesztő Árnyvadász lehet stb. Nos, kivéve az egész démonvér függőség/haldoklás dolgot...

Láttad az előzetest vagy részleteket, mielőtt kijött? Mit gondoltál?
Láttam a részleteket, amiket már leforgattak Skylerrel. Szépen kidolgozottak voltak, de amit mutattak, abban én nem voltam benne. Tetszett, a zene nagyon intenzív volt, és a befejezés, ijesztő, de lélegzetelállító.

A szereped miatt az előzetesben, gondolod, hogy valaha el fogod olvasni a sorozatot? Ha igen, miért, ha nem miért nem?
El akarom olvasni a sorozatot, nagyon jónak tűnik. Abból, amit eddig láttam, sok akció van a könyvekben. Nem vagyok benne biztos, hogy Jem sportos-e vagy nem, de szerintem igen, az Árnyvadászsággal jár. Jó lenne mozgásban és démonnal is eljátszani. És ráadásul ázsiai főszereplő, ez manapság nem túl gyakori, szóval akárki ír ilyesmiről, annak lenyűgöző írónak kell lennie.

Mi volt a kedvenc részed a forgatásban?
A kedvencem az volt, hogy Charlie-val, a rendezővel dolgozhattam. Annyi energiája van, korán kezdtük a forgatást, és ez segített nekünk felébredni. Végig biztatott minket, és hogy mit csináljak másként. Segít, ha a rendező tudja, hogy mi akar, és el tudja mondani a színészeknek. Kétségtelenül szeretnék még egyszer Dirty Robber stábjával dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets