Blogger Widgets

2013. február 26., kedd

Magnus videó - Fordítás

Sziasztok!

Na, lefordítottam nagyjából hallás után, ha esetleg hibák vannak benne, bocsi, de a lényeg szerintem átjön. :)
A félkövér rész Josh Horowitz, a sima Godfrey. A dőlt részek pedig a részletek a filmből. :)



Szóval ez nagyon izgalmas nekünk, az MTV már egy ideje követi ezt a filmet, Godfrey, és nagyon megtisztelő, hogy a te nagy napodon is itt vagyunk, a bevezetés...
Igen, ez az első napom a forgatáson, és itt vagyok az MTV-vel, még egy első alkalom, szóval ez nagyon-nagyon érdekes.

Az is nagy dolog, hogy elmerülj egy nagy filmben, mint ez, de az első jelenetedben, amit láttam, hogy forgattok, nins rajtad nadrág. Ez milyen volt?
Nagyon hideg. Először azt gondoltam, oké, ez egy parti, házon belül, sok fénnyel és csillárokkal, amiket a hátunk mögött látsz. Aztán kiderült, hogy kint van, és igazából, azt hiszem, 11 fok lehet, én meg az alsónadrágomban mászkálok és mindenki látja...

Hogy nagyszerű lábaid vannak.
Hogy nagyszerű lábaim vannak. De nagyon szórakoztató Magnus Bane-t játszani, ahogy láthatjátok.

Magnus: Nos, nos, nos... Nézzétek, mink van itt! 
Jace: Magnus Bane. Beszélnünk kell.
Magnus: Mi? Szakítasz velem? Csak most találkoztunk. 

Igazából elég nagy a nyomás, mert tudom, hogy sok rajongó van, és mindenki imádja Magnus Bane-t, én is imádom Magnus Bane-t, így csak azt akarom, hogy eljátsszam a menőnek látszó Magnust Bane-t, de ki akarom hozni a színességét, a partizós oldalát. Úgyhogy remélhetőleg mindenkinek tetszeni fog, amit a képernyőn hozok. 

Magnus: Oké, Árnyvadászok, maradhattok. De csak a szexi miatt.
Isabelle: Köszönöm. 
Jace: Én?
Magnus: Rá gondoltam, a kék szemekkel. És Clary miatt. Clary, gyere velem! Ó, és srácok! Próbáljátok nem megölni egyiket vendégemet se!

Cassie, az írónő izgatott, mert lesz egy olyan jelenet, ami nem volt benne a könyvben, amiben több lesz belőled. (Valami ilyesmi, nem szó szerint.)
Igen, ez tényleg tök jó. Ez az egész elképesztő, tényleg meg kell köszönnöm mindenkinek, hogy ez megtörténhet. Ez az első angol nyelvű filmem, igazából elég ideges vagyok most emiatt az interjú miatt is, mivel soha nem adok interjúkat angolul, eddig mindig mandarinul volt. Mindenkit szeretek itt, nagyon jól bánnak velem, és remélhetőleg mindenki szeretni fogja, amit játszom.

Szerintem elég magabiztos lehetsz, az angolod igazából sokkal jobb, mint az enyém. (Megköszöni az interjút.)
Kérlek, szerezzetek magatoknak egy italt, mert sok tánc lesz, és sok flörtölés Magnus Bane-től.



Overdrive Movies Feature
Get More: Movie Trailers, Movies Blog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets