Blogger Widgets

2013. február 15., péntek

YA hősnők

Sziasztok!

A NextMovie oldal készített egy összeállítást a népszerűbb YA hősnőkről, ahol is mindenféle szempontból vetik össze őket.
Jegyezném meg, hogy csak Clary sávát néztem, és már így is több hibát találtam, vagy legalábbis erősen kérdőjeles dolgokat. Pl. Clary mennyire szerény? Illetve a szerelmi háromszögbe ha már valakit beletettem volna, akkor az inkább Simon, nem Alec, de spec. mindkettő belefért volna. Cassie nem a háromszögekről, hanem a szerelmi sokszögekről híres. xD Szintén érdekes kérdés az az X azzal kapcsolatban, hogy Clarynek van-e testvére, illetve megjegyezném, hogy Clary a Csontvárosban 15 éves. Nyilván a filmben ennél valamivel idősebb lesz, de akkor sem 16. Illetve nem teljesen értem azt a pipát a classroom mellett sem, nem igazán érzem indokoltnak, de igaz, hogy erről is lehetne vitatkozni.

Na, most hogy ilyen szépen felvezettem, itt a kép:

Teljes méretért katt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets