Blogger Widgets

2013. február 16., szombat

Cassie jótékonysági kezdeményezése

Sziasztok!

Cassie jótékonyságra biztat mindenkit egy számára különösen fontos ügy érdekében. Hogy hogyan? Itt olvashatjátok:

A fordítást nagyon köszönöm Zsófinak! :))



A Trevor Project: www.stayclassy.org/cityofbonesfundraiser

Az első néhány könyvedet megvettem karácsonyra a fiamnak. Imádja a Harry Potter könyveket és másokat és imád olvasni. Letöltöttem a Csontvárost magamnak is, és a fiammal együtt olvastam. Wow! Nem fogja tovább olvasni a könyvet és nem megyünk el a filmre sem.
Miért érezted úgy, hogy szükségesek meleg emberek a könyvbe? Komolyan? Azt hiszem, azt gondolod, ez most divatos. :( Kár, hogy ennyi pénzt költöttünk a könyvre.


Azt hiszem ennek a személynek senki nem mondta el, hogy Dumbledore is meleg volt.

Tudom, hogy milliónyi üzenetet kapsz naponta és valószínűleg túlterhelt vagy, de olvastam mostanában valahol, hogy gyűlölködő leveleket kapsz Alec és Magnus kapcsolata miatt (ami nevetséges), és csak el akartam mondani, hogy amikor olvastam, hogy egy pár lesznek, sírtam örömömben (biszexuális lévén), mert átéreztem Alec helyzetét, boldogságot éreztem rajta keresztül és reménnyel töltött el. Szóval köszönöm. A könyved arra inspirál, hogy én magam is lenyűgöző író legyek.
- honey-pulmeria


Kedves Ms. Clare- A nevem Aaron___, és csak meg akartam köszönni, hogy megmentette az életem. Hogy hogyan is csinálta? Az kicsit bonyolult, de végül is azzal, hogy megosztotta velünk Alec Lightwood és Magnus Bane szerelmének történetét. Hadd magyarázzam el. A főiskolán kezdtem el olvasni A Végzet Ereklyéit. Akkor még nem tudtam, hogy meleg vagyok. Valójában, istenfélő katolikusként azt hittem, a meleg házasság rossz (a józan eszem hiába mondott mást). Aztán jött a csodálatos szereplő, Alec, aki küzd a szexuális irányultságának titkával és reménytelennek tartja, hogy talál egy lelki társat, aki viszont szeretheti. Rögtön azonosultam vele. Magnus szerintem egy sztereotipikus  meleg, bulizik és lefekszik emberekkel. Valahol az első könyv elolvasása után jöttem rá, hogy meleg vagyok. Összetörtem. Egész életemben az volt az álmom, hogy szerelmet találjak, megházasodjak és legyenek gyerekeim. Az gondoltam, elvesztettem a célt, ami életben tartott. Aztán, olvasva a történeteit, megosztottam a pillanatot Aleckel és Magnusszal a hajón, ahol Magnus bevallja a szerelmét. Ott volt két ember, akik megtalálták egymást és egy egész lett belőlük. Még fontosabb, hogy a sorozaton át láttam ezt a két ember elköteleződni egymás mellett, őszintén szerették egymást, valami olyat mutattak, amiről a világ azt mondja, lehetetlen a melegeknél. Még nem találtam meg a Magnusomat, de már van bátorságom és reményem, hogy keressem, nagyrészt Ön miatt. Köszönöm, hogy bemutat meleg karaktereket és meleg szerelmi történeteket hiteles, romantikus, szívmelengető módon. A legtöbb tinikönyv közhelyes módon kezeli a melegeket, akik állandóan csak próbálnak megbirkózni a szexuális orientáltságukkal és semmi mást nem csinálnak. Az Ön karakterei démonokkal harcolnak, megmentik a világot, rengeteg problémával néznek szembe és az olyan emberekkel, mint én, elhitetik, hogy van szerelem. Az Isten áldja meg, és alig várom a következő könyvet!
-Aaron


Hello, Mrs. Cassandra!

Ez igazából nem kérdés vagy ilyesmi, úgyhogy figyelmen kívül is hagyhatja. A nevem Roman és olyan fiú vagyok, aki sokat sportol és klubokba jár. Az életem egy pontján rengeteg stresszel küzdöttem, amit a barátaim, tanáraim és szüleim okoztak, amikor a tanulmányokról és a fizikai tevékenységekről volt szó. Szó szerint nem jutott időm magamra, és ez kezdett meglátszani rajtam. Azon aggódtam, hogy kielégítsem az embereket és az ő elvárásaik szerint éljek, soha nem lassítottam és kérdeztem meg ’Mit akarok én?’. Hamarosan viszont levontam a következtetést, hogy a srácokhoz ’OLYAN’ módon vonzódom. Természetesen ezt senkinek sem mondtam, mert sztáratléta voltam, és úgy éreztem volna, mindenkit cserben hagyok. Szóval magamban tartottam újabb két évig. És egy nap, rendkívül depressziós voltam, és valóban azt terveztem, hogy öngyilkos leszek. Ki kellett szabadulnom. Cél nélkül sétálgattam, belebotlottam egy könyvesboltba az utca végén. Az első dolog, amit láttam, az az Ön könyve volt az első állványon, és gondolkodás nélkül felkaptam és megvettem. Csak egy kicsit távol máshol akartam lenni.. Azon az éjszakán kezdtem el olvasni a könyvét, amikor azt éreztem, hogy szörnyű, fojtogató érzés van a mellkasomban. És minden alkalommal, mikor kinyitottam, rendben voltam. Nem éreztem magam nagyszerűen, nem lettem hirtelen jobban, de rendben voltam. Ez volt a legjobb érzés, amit az utóbbi időkben éreztem. Mielőtt elhúznám ezt a levelet még hosszabbra, csak meg szeretném köszönni. Nagyon szépen köszönöm, Mrs. Cassandra. Az ön könyve szó szerint megmentette az életemet. És segített lelassítani és egy kis időt magammal tölteni.  És Jace-szel. És Claryvel. És Willel. És Simonnal. És Aleckel. És Magnusszal. És Tessával. És Jemmel. Köszönöm és sajnálom, hogy túl érzelgős vagyok.
-toocallforhands

Először is azt akarom mondani: nincs ilyen, hogy túl érzelgős. Mi, Árnyvadászok mind érzékenyek vagyunk. Belül az olyasmik alatt, mint mondjuk a gyilkolás.  

Másodszor, részben azért posztolom, amit tegnap mondtam, a negatív és a pozitív hozzáállás miatt. Mindig kapok gyűlölködő leveleket Alec és Magnus miatt, az első egy meglehetősen enyhe példa. (Akinek a levele itt van, mind megkérdeztem, hogy posztolhatom-e levelüket, kivéve az elsőt. Ha homofóbiát mutatsz irányomban, jogomban áll posztolni az emailjeidet, kihagyva az aláírást, ha úgy érzem.)

A dolog a következő. A gyűlölködő üzenetek kiborítanak, feldühítenek, néha napokra. De kapok hihetetlen mennyiségű rendkívül szép, rendkívül megindító üzenetet és levelet és e-mailt is, és a személyes találkozókon is vannak szép példák (egy nagyszerű meleg házaspártól kezdve, akik 3 órát vezettek, hogy találkozzanak velem és dedikáljam a babájuk pulcsiját Magnustól és Alectől, egy fiúig, aki 60 fontot a vonatjegyre, amije nem is volt, hogy személyesen átadhasson egy levelet a londoni eseményen), és néha még így is megteszem a legrosszabb dolgot, nem írok vissza - mert lementettem a levelet, mert valami nagyon-nagyon jelentőségteljes és lenyűgöző és személyes dolgot akarok visszaírni, aztán végül nem találom a szavakat. Ez nem kifogás, csak egy magyarázat. Egyenértékűt akarsz visszaadni azzal, amit ők adnak neked és nem tudod, szóval lefagysz.

Szóval.

Szóval kiválasztottam ezt a néhány üzenetet, mint példa, hogy megosszam nyilvánosan és ünnepeljük azokat, akik voltak elég bátrak megírni ezeket, és megosztani fontos dolgokat magukról egy olyan emberrel, akit nem is ismernek. Én gyakran elmulasztottam ugyanilyen helyzetben ezt, amikor egy könyv segített nekem- így csodálom őket.

Mindenesetre, továbbgörgetve, összefoglalva: Eleinte kitöröltem a homofób leveleket, de nem olyan régen vettem a fáradságot, hogy visszaírjak azoknak az embereknek, akik arról panaszkodtak, hogy elpazarolták a pénzüket a meleg karakteres könyveimre, azt javasoltam, vigyék vissza a könyvet, visszakapják az árát, és adományozzák a Trevor Projectnek.

„A Trevor Project egy vezető nemzeti szervezet, amely krízishelyzetekben és öngyilkosság megelőzése érdekében avatkozik közbe, segítséget nyújtva a leszbikusoknak, melegeknek, biszexuálisoknak, transzszexuálisoknak és a befolyásolható fiataloknak. A Trevor Project minden nap életeket ment, ingyenes és titkos mentőövet nyújt, iskolai előadásokat tart, oktatatási anyagokat készít és online forrásokat nyújt ezzel a kérdéssel kapcsolatban. Bővebben a TheTravisProject.org-on.”

Senki eddig nem tudott róla (meglepetés!), hogy arra gondoltam, miután sokszor hivatkozom a Trevor Projectre, mi lenne, ha ezt az erőt, amit az ilyen kedves, lenyűgöző és fantasztikus emberek mutatnak, arra használnánk, hogy pénz gyűjtsünk? Miért ne?

Szóval - ez egy kicsit sok ideig tartott - vittem egy példányt a Csontvárosból a film forgatására, és aláírattam minden színésszel ehhez a jótékonysági eseményhez. Ez jelenleg az egyetlen példány, legalábbis amiről én tudok, a Csontvárosból, amit az össze szereplő aláírt.*

Itt megtaláljátok a képet a könyvről és a gombot az adományozáshoz:

www.stayclassy.org/cityofbonesfundraiser 
Hogy esélyetek legyen megnyerni a könyvet, menjetek az oldalra és adományozattok 10 $-t vagy többet a Trevor Project számára. Csak egy ember nyerheti meg a könyvet, de MINDENKI, aki adományoz, kap egy részletet a készülőben lévő Bane Krónikákból…egy részletet abból a novellából, ami arról szól, hogy miért is lett kitiltva Magnus Peruból! Április elején véletlenszerűen választunk egy nyertest, és elküldjük a könyvet és megbizonyosodunk, hogy mindenki megkapja a részletet a Bane Krónikákból.

Tehát bőven van idő az adományozásra és arra is, hogy izzítsátok a vonalat, hogy még többen adakozzanak. Erről is folyamatosan fogok majd posztolni.

És köszönöm mindenkinek, aki valaha is írt nekem vagy meglátogatott vagy üzent, hogy megosszák a Magnusszal, Aleckel vagy Aline-vel és Helennel tört kapcsolatos történetüket. Többet jelent, mint amennyit szavakkal el tudok mondani. Tudom, hogy még elég sokat kell tanulnom a különböző szexuális irányultságú karakterek megírásáról, de valóban szeretem őket, és remek, hogy más emberek is szeretik őket.

*Rendben, egy furcsa baleset miatt a könyv, amit vittem a forgatásra, el is tűnt, úgyhogy hiányzik belőle Godfrey aláírása az oldalról, de ő aranyosan küldött magáról egy aláírt fotót, amikor hazaért és ezt belefűztük a könyvbe. Így a cuki arcát is nézhetitek bónuszként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets