Blogger Widgets

2013. február 14., csütörtök

Fordító kerestetik!

Sziasztok!

Gondoltam, hogy előbb-utóbb eljön ez a pillanat, és most eljött. Nagyon nagy szükségem lenne egy kis segítségre a cikkek fordításában. Most, hogy a titoktartásnak vége, rengeteg cikk került fel az internetre a forgatásról. De tényleg rengeteg. 

És bár nagyon szívesen fordítok, sajnos az biztos, hogy nem fogom tudni mindet belátható időn belül lefordítani, és csúszni fognak, ha egyedül dolgozom rajtuk.
 
Ezért ha valakinek van kedve segíteni a fordításban, annak szerintem én is és az olvasók is nagyon örülnénk.
A dolog úgy zajlana, hogy átküldöm a cikk linkjét, amit fordítani kellene, és teljesen szabadon fordíthatjátok, én nem szólok bele. Természetesen ha valamivel kapcsolatban kérdés van, vagy van egy rész, amit nem értetek, akkor nyugodtan írjatok vagy hagyjátok benne angolul a szövegben, én pedig lefordítom utólag.

Szóval kérlek, írjatok nekem Facebookon vagy emailben (mihoczym@freemail.hu), ha lenne kedvetek és időtök cikket fordítani a hétvégén! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets