Blogger Widgets

2013. február 14., csütörtök

Valentine still - Teljes verzió


2 megjegyzés:

  1. Jonathan Rhys Meyers = imádlak, ezért létszi, ha ezt olvasod, ne vedd személyed elleni sértésnek, mert nem annak szánom.
    Nem TÉGED akarlak leszólni. (hisz tudod, hogy érted még a statiszta válogatásra is elmentem)

    Oké, lehet már itt elég sokan tudják rólam, hogy nekem már az elejétől nem tetszett Jonathan, mint Valentine. Lehet akármilyen színész, vagy akármennyire is elváltoztathatják őt, nekem soha nem ő lesz Valentine – de még csak a közelében sincs annak a képnek, ami a fejemben él róla.

    És azt hiszem az „elváltoztatás” az a kulcs szó, amit szeretnék kiemelni. Mert igazából ezt kellett volna tenniük a készítőknek/stylistoknak (bevallom, fogalmam sincs ki a felelős ezért a borzalomért), át kellett volna alakítaniuk Jonathant Valentine-á, már amennyire ez lehetséges.
    Ezért innen kérdezném őket: most komolyan, kinek az ötlete volt, hogy Valentine-nak póthajat (? O.o) rakjanak be?! Kinek az ötlete volt az, hogy Valentine BŐRDZSEKIBEN ÉS FÉLEMEZTELENÜL legyen? Összegezve: kinek az ötlete volt, hogy poor Valentine-ból öljünk ki MINDEN Valentine-ra jellemzőt?
    Komolyan ilyen nagy dolog lett volna például befesteni szőkére a haját?! (még így is engedékeny voltam, nem ezüstöt/fehéret írtam) Vagy nagy feladatat és kihívás lett volna keresni neki egy szürke öltönyt? Mert kb. ennyi lett volna a feladatuk és máris „elő tudták volna állítani” a tökéletes Valentine-t – még Jonathanből is.

    Így a képről sajnálom, de csak három jó dolgot tudok elmondani:
    1. Jonathannek gyönyörű kék szeme van
    2. A haja legalább úgy áll, ahogyan kell (bár a színe nem oké,de még ezt el is nézném, ha csak ennyi lenne a baj)
    3. Örülök, hogy folyamatosan kapjuk a stilleket, hálás is vagyok, örülök nekik, szóval remélem ez a kis monológom most nem hangzott hálátlannak.

    Egyszerűen itt arról volt szó, hogy eddig is figyelemmel kísértem a kép-áradatot, de most éreztem úgy, hogy ki kell adnom magamból a véleményem, mikor megláttam a képet.
    Mert azt hiszem most tudatosult bennem, hogy TÉNYLEG így fog kinézni Valentine és most már nincs visszaút. (már csak Jonathan színészi képessében bízom)

    Ui.: amúgy az Izzy-s kép k*rva nagy (talán a legjobb), Alec nem tetszik, vagy inkább semleges (még nem döntöttem el), Simon: perfect, Jace: semmi újdonság
    ...éssss MAGNUS: PERFECTION! (Y) (nem lett túl sok és túl kevés se, egyszerűen tökéletes)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A ruhát azt imádom..bár tényleg dukált volna hozzá legalább a szürke öltöny vagy valami hasonló, de a haj..ez barna (vagy akármi)..nem ezüstös/fehér.Valentine sem fiatal már itt..meghát,ha Cassie igy álmodta meg miért nem lehet olyan?
      ..ezektől függetlenül szeretem! :))

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets