Blogger Widgets

2013. január 28., hétfő

Nyereményjáték - Eredményhirdetés

Sziasztok!

Hát, igen. Ezt is megéltük, elérkezett a nyereményjáték eredményhirdetése. Először a közhelyek: rengeteg megfejtés érkezett, jók is, rosszak is, és tényleg nagyon örültem, hogy ilyen lelkesek voltatok. :D 
Fummie szegénykém meg küzdött a beérkező emailek mennyiségével, és le a kalappal előtte. Ez az egész nem kis feladat volt: kitalálni a játékot és levezényelni azt, ráadásul ne feledjük, a könyvet is ő ajánlotta fel! Minden elismerésem! :) Köszönöm ezúton is mindenki nevében! :D
És szeretném elmondani, hogy Fummie-nak is van ám blogja, és biztos vagyok benne, hogy mindenkinek nagyon örül, szóval tessék benézni:



Na, és akkor következzen Fummie üzenete, benne a nyertes nevével. Dobpergést!!!


Sziasztok!

Hát véget ért a játék, meg is lepődtem, milyen sok levelet kaptam. Pontosan 100 darab nevet sikerült felírnom, ennyi helyes választ kaptam, úgyhogy büszkék lehettek magatokra. Fogtam a neveket, bedobtam a mikulássapkámba, és kihúztam belőle a nyertest, aki nem más, mint… *hosszú, feszültség keltő dobpergés*

Szunyogh Mónika

Gratulálunk!
Nemsokára felveszem veled a kapcsolatot. Mindenkinek köszönöm a részvételt, ügyesek voltatok. *megtapsol*

FUMMIE EL



Tehát a győztes Szunyogh Mónika, neki ezúton gratulálok én is! :)) És jó olvasást a könyvhöz!

Mindenki másnak pedig csak annyit, hogy remélem, élveztétek a játékot akkor is, ha nem nyertetek, és ne csüggedjetek, biztos vagyok benne, hogy lesz még nyereményjáték az oldalon máskor is.

7 megjegyzés:

  1. Úristen! Nagyon szépen köszönöm, nagyon örülök! :)))))))

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!
    Meg lehet kérdezni hogy mik voltak a helyes válaszok? Nagyon kíváncsi vagyok ez az egyik legnagyobb hibám.
    Előre is köszi a választ.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ezeket a válaszokat küldtem el:
      1. - Theresa Gray
      2. - New York
      3. - Church, az áldozati cicus
      4. - Magnus Bane
      5. - Egy személyes tárgy megérintésével a tárgy tulajdonosának az alakját fel tudja venni és belelát az emlékeibe is.
      :):)

      Törlés
    2. Bele akartam ám írni a jó válaszokat, csak aztán elfelejtettem. Bocsi.
      Az elsőre a Tessát és a Theresát is elfogadtam. A második az egyértelmű, a harmadikra érkeztek érdekes válaszok, de amiben már volt a macska vagy cica és a Church, azt már elfogadtam. A negyedikre elfogadtam Magnus Bane-t, Camille-t, Tessát, de még Church-öt is. Sőt, ha valaki írta volna Zakariás testvért, még azt is elfogadtam volna, de ilyen vagy nem volt, vagy nem emlékszem. Az ötödikre meg már azt is elfogadtam, ha azt írták alakváltó, sokan viszont rendesen kifejtették.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets