Blogger Widgets

2013. január 28., hétfő

Honnan jönnek a nevek?

Sziasztok!

Ezt Cassie honlapján találtam, és szerintem elég érdekes. Arról szól, hogy hogyan is választotta ki Cassie a szereplők és a helyek nevét. :)


A nevek a könyveimben különböző helyekről érkeztek. Néha sok időbe telt kidolgozni őket. Clary Frayt két barátomról neveztem el. A neve eredetileg Valerie Frayre volt (a művész után, aki a rúnákat tervezte), aztán Valerie Frayne, aztán (amikor az egyik barátom könyvet írt egy Valerie nevű főhősnővel) Clary Frayne, aztán Clary Fray (a szerkesztőm választása) - aztán amikor rájöttem, hogy a Clary egy becenév, Clarice lett, és végül Clarissa. (Nem magamról neveztem el. A barátomról, Valerie Frayre-ről neveztem és és egy másik barátomról, aki Clary.) Jace neve eredetileg Will volt, de a Jace egy név, amit mindig is szerettem, és valami olyannak kellett lennie, ami a Jonathan beceneve lehet (és most a Will név ehelyett a Clockwork Angelben tűnik fel). Max és Isabelle a nagyszüleim után lettek elnevezve. Alec neve eredetileg Alex volt, de az Alec szerintem az Alexander egy érdekesebb formája. Simon és Maia a barátaim után kapták a nevüket, míg Maryse, Robert, Jocelyn és a többiek nevét egyszerűen csak babaneves könyvekből választottam. (A Luke Garrowayt azért választottam, mert kicsit úgy hangzott, mint a loup-garou, ami franciául a vérfarkas.)

Az angyalok és a szeráfpengék nevei: Ithuriel, Raziel, Israfiel stb. mind angyalokkal kapcsolatos mitológiákból jönnek. Elveszett Paradicsom, a Biblia, a Talmud, a Korán, az énoki mágiából és máshonnan. Egyiket sem én találtam ki, ahogyan a démonok nevét sem, azok olyan mitológiákból származnak, mint a Lesser Key of Solomon és természetesen a Biblia.
(Az Angyallexikon is ezt bizonyítja. :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets