Blogger Widgets

2013. január 29., kedd

Cassie reakciója a Movie Brawl eredményre

Sziasztok!

Nos, Cassie így reagált:

A Hunger Games rajongótábornak: Gratulálok, elképesztőek vagytok!

A TMI/TID rajongótábornak: Nektek is gratulálok, ti is elképesztőek vagytok! Természetesen imádlak titeket, elfogult vagyok, de azt gondolom, ebben az esetben az elfogultság belefér. Fantasztikus, hogy ti srácok a döntőbe juttattátok a filmet. Úgy értem, legyőztétek a Man of Steelt, az Iron Man 3-at és a Star Treket, és el lenyűgöző. Őrült büszkének kell lennetek erre a második helyre. Úgy értem, tavaly mi is volt a második? A Hunger Games. 
Ahogy az MTV mondja: A erő, amit az Árnyvadászok mutattak bizonyította, hogy a YA adaptációkkal mindig számolni kell.

Nos, én meg tudtam volna nekik mondani, hogy számolni kell veletek. :) És:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets