Blogger Widgets

2012. november 25., vasárnap

Rajongói beszámoló: Találkozni Jamie-vel

Sziasztok!

Egy rajongó, akinek volt szerencséje találkozni Jamie-vel a BD2 premierjén, írt róla egy kis beszámolót. :) Íme:

Egész éjjel türelmesen vártunk több mint 400 Twilight rajongóval, roxforti ruhába bújva, pálcával, Trimágus kupával és a The Mortal Instruments könyvekkel felszerelkezve. Veszélyes kilátások, de megérte azért, hogy esélyt kapjunk találkozni Jamie Campbell Bowerrel és Robert Pattinsonnal és hogy felvehessük őket is a Potter-karakterek-akikkel-találkozni-kell listánkra.

Amikor végül eljött az idő, az elképesztően jóképű Jamie Campbell Bowert fantasztikus McQueen kabátban és sálban láttuk meg, biztosítva, hogy teljesen megőrüljünk a Twilight Breaking Dawn 2. részének vörösszőnyegén. Jamie nevetett és odatáncikált hozzánk a szőnyegen, kiabált, jól játszotta a hadonászó rajongólányt. Nevettünk, odajött egy hatalmas vigyorral az arcán, nyilvánvaló sokkban volt, amikor meglátta a Csontváros könyvet, amit alá akartunk íratni vele, hiszen én és barátaim nagy rajongói vagyunk a sorozatnak. Boldogan aláírta, és amikor a barátnőm elkezdett arról áradozni, hogy milyen boldog, hogy ő játssza Jace-t, azt felelte: Köszönöm, ez nagyon sokat jelent nekem, tényleg. Aztán odalépett a legjobb barátaimhoz, Lottie-hoz és Ellie-hez, és nagyon izgatott lett, amikor Lottie, aki divatot tanul, azt kiáltotta: ÚRISTEN, AZ EGY MCQUEEN!, és végigfuttatta az ujjait a sálján. IGEN! Na, akkor témánál vagyunk – mondta Jamie izgatottan. Aztán én jöttem, aláírta a könyvemet, és odaadtam neki egy levelet, mosolygott és megköszönte, odaadta egy nőnek, aki mosolygott, és Jamie megígérte, hogy elolvassa. Vigyorogtam, és megkérdeztem: Csinálhatok egy pimasz fotót? A testőréhez fordult, aki megrázta a fejét, hogy nem, mielőtt elvette a fényképezőgépet, Jamie pedig mosolygott és pózolt. – Tetszik a sapkád – kacsintott, és felborzolta. – Köszönöm – csipogtam. – Kaphatok egy ölelést? – kérdeztem, és a legszorosabb, legcsodásabb ölelésbe vont, amit ember valaha adhatott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets