Blogger Widgets

2012. november 26., hétfő

Azonosítatlan részlet

Sziasztok!

Épp a napokban írtam egy régebbi azonosítatlan részletről, erre most Cassie meglepett bennünket egy újabb ízelítővel. Felesleges is kiírnom szerintem, hogy spoilert tartalmazhat!


Kicsit késve rájött még valamire. - Van nálad... valami?
Úgy tűnt, még nem tért magához az előző megjegyzésből. - De úgy érted - várj, van nálam mi?
Metsző pillantást vetett a fiúra. - Valami fontos.
- Mint például? A Fehér Ház telefonszáma? - Egy másodperccel később, a lány lesújtó pillantása után megjelent a felismerés. - Ó. - Ez valaki olyan arckifejezése volt, akinek elfogyott a benzinje a sivatag közepén, mérföldekre a segítségtől. - Én...


Na, hát nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ez a részlet engem kellőképpen felcsigázott. Nyilvánvalóan az utolsó TMI kötetből származik. Ha engem kérdeztek, ez Izzy és Simon. :D (Hogy miért gondolom ezt? Nos, nem tudom, Clary mennyire kérdezne rá ilyen határozottan a dolgokra, míg Isabelle-ből simán kinézem. Illetve a fiú részéről sok a mondém utalás: Fehér Ház és autók? Ez nem Jace.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets