Blogger Widgets

2012. november 25., vasárnap

ID szereposztás: Henry Branwell

Sziasztok!

Kértétek tegnap Martin kérdése után, hogy írjak egy kis összefoglalót arról, kiknek a neve merült fel az egyes Pokoli szerkezetek szereplők eljátszására.

Hosszabb posztra most sajnos nincs időm, ezért azt a szereplőt választottam az első poszthoz, akivel kapcsolatban meglehetősen egységes a kép. Szinte mindenki egy konkrét színészt szeretne Henry Branwell eljátszására, és csak egy-két kósza név merült fel az övén kívül.

Ezekkel a kósza nevekkel kezdem. 

3. Domhnall Gleeson


















Domhnall Gleesont a legtöbben a Harry Potterből ismerhetitek, ugyanis az utolsó részekben ő alakította Ron egyik bátyját, Bill Weasleyt. 


2. Arthur Darvill




















Arthur Darvill neve, bevallom, számomra ismeretlen volt, de a Ki vagy, Doki? sorozatból vagy a Russel Crowe féle Robin Hood filmből ismerhetitek. 


1. Eddie Redmayne


















 
És akkor el is jutottunk a rajongók kedvenc jelöltjéhez, akit a legtöbb esetben a fanartokhoz használnak: Eddie Redmayne. Ő már ismertebb név, az A másik Boleyn lányból, az A katedrálisból, az Egy hét Marilynnelből vagy még rengeteg más filmből ismerhetitek, illetve ő alakítja majd Mariust az idén kijövő A nyomorultak filmben. :) (Érdemes meghallgatni, hogyan énekli az Eton College-ban az Ave Mariát, olyan hangja van, hogy az valami elképesztő.) Nyilván az sem hátrány a fanartok szempontjából, hogy Eddie együtt játszott egy kosztümös filmben a kedvenc Charlotte jelölttel. :)

Ha a személyes véleményemre vagytok kíváncsiak, én nagy Eddie Redmayne rajongó vagyok alapból, szóval...

3 megjegyzés:

  1. Ó, mindhárom srácot nagyon szeretem, Arthurnak jól áll/na ez az esetlenebb, elvontabb figura :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom Arthurt, és én hiába vagyok körbeszaglászós, ennek még nem lestem utána, szóval mikor megláttam, a szám elé kellett kapnom a kezem, nehogy sikítsak! Tökéletes, a Ki vagy, Doki?-ban figyelemreméltó karakterfejlődést mutatott. És imádnivaló. Kya~!

    VálaszTörlés
  3. Imádom Arthurt, és én hiába vagyok körbeszaglászós, ennek még nem lestem utána, szóval mikor megláttam, a szám elé kellett kapnom a kezem, nehogy sikítsak! Tökéletes, a Ki vagy, Doki?-ban figyelemreméltó karakterfejlődést mutatott. És imádnivaló. Kya~!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets