Blogger Widgets

2012. szeptember 22., szombat

Will képessége

Sziasztok!

Nem tudom, hogy ez a dolog Willről kiderül-e már az Az angyalban vagy csak a folytatásban. Szóval inkább kitenném a SPOILER jelzést. :)


Helló Cassie! Mi, a barátom és én, kíváncsiak vagyunk, az a tény, hogy Will azon kevés Árnyvadász egyike, akik tudnak beszélni a szellemekkel fontos bármilyen módon?

Válasz:

A Clockwork Princessben egy jelentős pillanatot ad majd. 
Ennyit mondhatok.


És akkor teória:

Lehetséges, hogy Jem meghal, mondjuk valamilyen módon feláldozza magát, hogy megmentse Willt, aztán szellemként elmondja Willnek, hogy ne legyen bűntudata és szeresse helyette is Tessát?

3 megjegyzés:

  1. Nah, ez a verzió jobban tetszik.:DD

    VálaszTörlés
  2. Nem olvastam Az angyalt vagy A herceg-et..de én személy szerint sohasem örültem, ha vqlaki ilyen mértékű feláldozásra vetemedik..vagy,hogy feladja,amiért küzdött..mint Jem Tessa-ért..

    'hmm..jobban nem tudtam megfogalmazni,de az alapja a gondolataimnak ez!:)) "

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets