Blogger Widgets

2012. szeptember 16., vasárnap

Milánóban

Sziasztok!

A szombati hiányom valószínűleg feltűnt, már csak azért is, mert írtam róla posztot. 

Nos, a távollétem oka egy kirándulás volt Milánóba. Pénteken este indultunk, és néhány órával ezelőtt értem haza. :)

De ugye egy TMI rajongó mindig TMI rajongó marad, szóval a milánói útról is hoztam egy-két dolgot az oldalra. :)

Azzal kezdeném gyorsan összefoglalva, hogy Milánó gyönyörű, nagyon érdemes elmenni. A Dóm már szinte nem emberi, és képtelenség visszaadni fényképen. Ennyit röviden az útról, ez titeket valószínűleg annyira nem is érdekel, nem is kapcsolódik ide, ha pedig mégis érdekel, majd a másik blogomon lévő beszámolót még mindig elolvashatjátok.

Viszont nem is lennék igazi bibliofil, ha annak ellenére, hogy egy szót sem beszélek olaszul (ami persze költői túlzás, mert azért nagyon alap dolgokat azért tudok, de a szókincsem így is néhány szóra terjed csak), nem mentem volna be egy jó kis olasz könyvesboltba. Jelentem, bementek. Egyrészt szereztem magamnak könyvjelzőt, másrészt kíváncsi voltam, ugyanazokat olvassák-e az olaszokat, amiket mi. (Egyébként nagyjából igen. Egy csomó VP könyvet megtaláltam. :D)

Na, és akkor az egyik polcon milyen feliratba ütköztem, ami már a két méteres távolságból is indulásra sarkallt? Tipp? Hát persze, hogy Shadowhunter. 

És tudom, dilis vagyok, de nem bírtam ki, hogy ne fényképezzem le őket. :D







 Egy ennél is betegebb késztetés volt, hogy lefényképezzem a könyvek hátulját is. Ha valaki esetleg tud olaszul, szerintem mind örülnénk a fordításnak. :P






Ja, és igen, nagy eséllyel minden kötetből van puha és kemény is, bár kemény kötésben csak az egyiket láttam. Az a legfelső kép.

És kellett egy közös fotó is:



És még mindig nincs vége, mert a következő táskára bukkantam, remélem látszik a felirat.




És persze az MI Milánó, de nem tehetek róla: Mortal Instruments. :D

1 megjegyzés:

  1. Most nagyon nagyon irigyellek az én olasz utam a nyár elején lett volna de meghiúsult... pedig célom volt, hogy a csoportomtól elógva könyvesboltozzak :D
    Ígérni nem ígérek semmi, de megpróbálkozom a fordítással, bár még egyáltalán nem profi az olaszom :)
    Lina

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets