Blogger Widgets

2012. szeptember 21., péntek

Találkozás Pajesz Pasival

Sziasztok!

Cassie írta már korábban, hogy találkozott Jeffel, a Pajesz Pasival. Most feltette azt is, hogy kb. milyen beszélgetés játszódott le közöttük.

Én: Milyen érzés, Pajesz Pasi, hogy itt az a hírnév?
Pajesz Pasi: A nevem Jeff.
Én: Tudod, van neked egy hashtaged meg twittered.
Ő: Meg egy Facebook oldal is.
Én: És neked ez így rendben van?
Ő: Elég jól frissített Facebook oldalnak tűnik.
Én: Ne hagyd, hogy a dicsőség a fejedbe szálljon.
Ő: Nos, amikor az őrültet elkezdődött, ráálltam az ivászatra meg a tablettákra, de már rehabon vagyok és minden jó.*

*Ez totál hazugság. Pajesz Pasi nem úgy néz ki, mint akinek sötét titkai vannak, de ha van, akkor tudatom veletek.

Egyébként tényleg van Facebook oldala, megkerestem: http://www.facebook.com/TheSideburnsGuy?ref=ts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets