Blogger Widgets

2012. szeptember 16., vasárnap

Katt és húzd 2.

Sziasztok!

Még múltkor tartottunk már egy ilyen játékot, és akkor nagy sikert aratott, szóval érkezzen a második forduló! :D

Ha esetleg mégsem ismeritek a Click & Drag nevű játékot, elmagyarázom a lényegét. 
Adottak a lenti animációk. A képek fölött ott látod, hogy melyik kép mit fog eldönteni. Az ellenséged, a barátod, az első csókod stb. 
A Mozilla (és azt hiszem, a Google Chrome is) rendelkezik azzal a funkcióval, hogy lehet úgy képet másolni, hogy rákattintasz, nyomva tartod az egeret és húzod. Az animáció ebben az esetben mindig azt az állapotát mutatja, amilyen akkor volt, amikor rákattintottál.



  


Angolul nem tudóknak sorban a kategóriák:

Te egy... vagy.
Az első csókod.
Hozzá fogsz menni/El fogod venni ...
Kedvenc helyed a lógásra.
Legjobb barátod
Életed megrontója


Vicces dolgok tudnak kijönni, mondom, nekem ezúttal mi lett az eredmény:

Vámpír vagyok.
Első csókom: Luke
Jövendőbeli férjem: Valentine
Legjobb barátom: Alec
Kedvenc helyem: Luke könyvesboltja (ez esélyes lenne tényleg :P)
Életem megrontója: Hodge

22 megjegyzés:

  1. Ez már múltkor is jó volt:D
    Tündér vagyok:)
    Első csókom: Simon
    Jövendőbeli férjem: háháhá JACE:DDDD
    Legjobb barátom: Valentine:D
    Kedvenc helyem: sötét sikátorok...az aztán a jó helyXD
    Életem megrontója: Izzy

    VálaszTörlés
  2. Boszorkány vagyok.
    Első csókom: Magnus
    Jövendőbeli férjem: Alec
    Legjobb barátom: Simon
    Kedvenc helyem: Greenhouse
    Életem megrontója: Clary

    Funny:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csoda hogy Clary lesz a megrontód... elvetted a legjobb barátját.

      Törlés
  3. Kár, hogy ebben a macska nincs benne. XD
    Boszorkánymester vagyok.
    Az első csókom: Simon
    Jövendőbeli férjem: Luke (Ezazz! :D)
    Legjobb barátom: Hodge
    Kedvenc helyem: az Intézet
    Életem megrontója: Simon

    VálaszTörlés
  4. Tündér vagyok :D
    Első csók: Luke
    Jövendőbeli férj: Simon (ezaaaz *-*)
    Kedvenc hely: Luke könyvesboltja
    Legjobb barát: Jocelyn
    Életem megrontója: Magnus :/

    VálaszTörlés
  5. Vámpír vagyok.
    Első csókom: Valentine
    Jövendőbelim: Jace (HÁHÁ)
    Kedvenc hely: Luke könyvesboltja
    Legjobb barát: Alex (*-*)
    Életem megrontója: Clary ||:
    Ez nagyon jó.:D

    VálaszTörlés
  6. Tündér vagyok :)
    Első csók: Alec
    Jövendőbeli férj: Valentine :D
    Kedvenc hely: sötét sikátorok...tyű :)
    Legjobb barát: Magnus...ez az :D:D:D
    Életem megrontója: Alec :/
    Jó kis játék, az előző is király volt :)))))

    VálaszTörlés
  7. Árnyvadász vagyok :D
    Első csókom:Valentine *-*
    Jövendőbeli férj:Alec(király :D)
    Kedvenc hely:Greenhouse
    Legjobb barát:Jocelyn
    Életem megrontója:Simon

    VálaszTörlés
  8. Tündér vagyok.
    Első csókom: Simon
    Jövendőbeli férjem: Jace
    Legjobb barátom: Magnus Bane
    Kedvenc helyem: Sötét sikátor
    Életem megrontója: Isabelle

    VálaszTörlés
  9. Vámpír vagyok.
    Első csókom: Jace
    Jövendőbeli férjem: Jace
    Legjobb barátom: Isabelle
    Kedvenc helyem: Üvegház
    Életem megrontója: Simon

    VálaszTörlés
  10. Most tök jók jöttek ki nekem, az előzőben nem kaptam ilyen jókat. :D

    Vámpír vagyok.
    Első csókom: Alec
    Jövendőbeli férjem: Alec
    Kedvenc helyem: az Intézet
    Legjobb barátom: Simon
    Életem megrontója: Magnus Bane

    VálaszTörlés
  11. Boszorkánymester vagyok.
    Első csókom: Valentine
    Jövendőbeli férjem: Alec
    Kedvenc helyem: az Intézet
    Legjobb barátom: Simon
    Életem megrontója: Isabelle

    ((:

    VálaszTörlés
  12. Árnyvadász vagyok.
    Első csókom: Alec
    Jövendőbeli férjem: Magnus *-*
    Kedvenc helyem: az Intézet
    Legjobb barátom: Simon :D
    Életem megrontója: Luke

    VálaszTörlés
  13. Boszorkánymester vagyok.
    Első csókom: Jace
    Jövendőbeli férjem: Alec
    Kedvenc helyem: Luke könyvesboltja
    Legjobb barátom: Valentine
    Életem megrontója: Hodge
    :)))

    VálaszTörlés
  14. Árnyvadász vagyok
    Első csókom: Jace ♥
    Férjem lesz: Jace ♥
    Kedvenc Helyem: Luke könyvesboltja
    Legjobb barátom: Simon
    Életem megrontója: Valentine

    VálaszTörlés
  15. Mázlisták.... :)
    Nekem valahogy furán jöttek ki. Hát ez nem az én napom.
    Vámpír vagyok.
    Első csókom: Jace (Yeee valami jó)
    Férjem lesz: Luke
    Kedvenc helyem : Dumort Hotel (még jó, hisz ha már vámpír lettem)
    Legjobb barátom Jace (Szupiii)
    Életem megrontója: Magnus Bane ( Neee miért ő? Nem kaphattam volna kevésbé nagyhatalmút?)

    VálaszTörlés
  16. Amúgy nagyon klassz játék!!!

    VálaszTörlés
  17. Árnyvadász vagyok.
    Első csókom: Clary (klassz, nem is tudtam, hogy a lányokhoz vonzódom)
    Férjem lesz: Magnus :DDD
    Kedvenc helyem: Java Jones
    Legjobb barátom: Jace (Igeeeen!)
    Életem megrontója: Alec (Na ne, miért pont ő? :/ Mondjuk megértem, elhódítottam tőle a szerelmét. :D)

    VálaszTörlés
  18. I'm a... boszorkánymester,
    My firs kiss... Luke.
    Future husband... Luke.
    Favourite place... sötét sikátor.
    Best friend... Alec.
    cockblocker of my life... Jace.

    VálaszTörlés
  19. Boszorkánymester vagyok.
    Első csókom: Isabelle
    Jövendőbelim: Isabelle
    Legjobb barátom: Luke
    Kedvenc helyem: Luke könyvesboltja
    Életem megrontója: Alec

    A sors különös fintora. XD Valamiképp megértem, hogy Alec utál, amiért a húgával házasodtam össze... De hát ő is homoszexuális, és az ő párja is egy boszorkánymester! De miért kellett nekem leszbikusnak lennem? T_T

    VálaszTörlés
  20. Árnyvadász vagyok
    első csókom: Jace
    férjem: Jace
    kedvenc helyem: Dumort Hotel
    legjobb barátom: Magnus Bane
    életem megrontója: Isabelle
    asszem ez most egész jól jött ki :D

    VálaszTörlés
  21. vérfarkas vagyok.
    Első csókom: Magnus
    Jövendőbeli férjem: Magnus
    Legjobb barátom: Jace
    Kedvenc helyem: Dumort hotel
    Életem megrontója: Alec (meg is tudom érteni :P)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets