Blogger Widgets

2012. szeptember 19., szerda

Keep Calm


4 megjegyzés:

  1. Öööööö!!! Én voltam csak figyelmetlen? Nem emlékszem oylan részre, amiben már öhöm... kifejeznék szerelmüket szájt szájnak vetve nyílvánosan!!!! Vagy akárhogy meg lett volna említve! XDXDXD Vagy tényleg én vagyok a hülye és nem emlékszem ilyenre? XD vagy ez csak a MALEC fanoknak lesz belerakva a filmbe? XD Tudom oltári nagy baromságokat kérdezek!! XD Bocsi :D

    VálaszTörlés
  2. Az Üvegvárosban van olyan jelenet:DD...vagy csak az első könyvre gondolsz, mert ott nem volt?!

    VálaszTörlés
  3. Hát, Malec fotó az nem feltétlen jelent ilyen szoros testi kontaktust. Már az is annak minősül, ha egymás mellett állnak, beszélgetnek stb.
    Amúgy pedig... Valahogy szemléltetni kell, hogy összejönnek vagy valami olyasmi. A Malec rajongók sokan vannak. És bár a Csontvárosban konkrétan nincs bent, mert az Clary szemszög, a Csontváros idején csattan el az első Malec csók, azt az egyik külön Cassie novellából tudjuk, amit megtalálsz az oldalon, a címe: Megcsókolva.
    Szóval kérdés, hogy ez a csók benne lesz-e vagy nem. Mivel a film nem biztos, hogy csak Clary szemszög lesz, már csak azért sem, mert a folytatásokban sem csak Clary szemszög van, főleg a negyedik résztől...

    VálaszTörlés
  4. Na! Akk nem melékeztem rosszul! Már kezdetm megijedni, h cserben hagyott a memóriám! XDXDXD Igen a Csontvárosra gondoltam! :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets