Blogger Widgets

2012. szeptember 18., kedd

Cassie válaszol

Sziasztok!

Cassie ugye a forgatáson van, és tweetelt elég sokat, és rengeteg kérdésre is válaszolt. Ezeket lefordítom, de nem teszem fel a képet egyesével mindről, mert tényleg nagyon sok van. Szóval ha valaki a rendes tweeteket szeretné látni, akkor irány Cassie Twitter oldala. 

(A dőlt részek azok, amiket Cassie írt.)

Tudsz tweetelni képeket? Nem, ha meg akarom tartani a fejem... :)

Épp egy jelenetet nézek, amit most forgatnak. A monitoron Kevin.

Tudom, hogy nem sokat árulhatsz el, de jó jelenet? Olyan, ami a könyvben is benne van? Igen, a könyvből van!

Milyen érzés, hogy a szereplőid látod a valóságban is? Nem furcsa egy kicsit? Szürreális, de elképesztő!

Elcseréltem Kevint Jemimára. Még mindig a forgatást nézem.

Láttam Pajesz Pasit. Most mesélek neki a hírnevéről.

Jemima olyan édes! Imádja Izzyt, most tart az ötödik könyvnél.

Hogy van Robbie? Ma nem találkoztam vele. De holnap fogok!

Jemima próbálkozott már Robbie-val randizni? Furcsa, de én is ezt kérdeztem. (És nem kaptunk választ. :P - Deszy)

Szeretném tudni, hogy megírod-e az eredetet és Jonathan Shadowhunter történet? A Kódexben benne van.

Mikor jelenik meg a Kódex? Valamikor 2013 közepén. Ennyit tudok.

Kedvenc bosszúálló? Vasember

Cassie, hol van Jamie? Valószínűleg még mindig dolgozik. Én eljöttem a forgatásról. Be kell fejeznem a Clockwork Princesst. 

Tervezel könyvet írni arról a korszakról, amikor Valentine és a Kör volt? Taaalán.

A TMI/ID után tervezel írni más könyvet is?
Igen, a Dark Artificest (Árnyvadászos) és a Magisteriumot (nem Árnyvadászos). 

Megerősíthetjük, hogy akkor Tessa történetének nem lesz határozott lezárása? Ezt nem erősíteném meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets