Blogger Widgets

2012. július 20., péntek

Alex Pettyfer és Jace esete

Sziasztok!

Épp most olvastam egy összefoglalót arról, miket nyilatkozott Cassie Clare Franciaországban, és az egyik pont nagyon megdöbbentett.

Cassie azt nyilatkozta, hogy a legtöbb rajongó által Jace szerepére preferált Alex Pettyfer visszautasította a szerepet, mert nem akart több fiatal felnőtteknek szóló filmben szerepelni a Beastly és A negyedik után. Részt vett a meghallgatáson, de visszautasította a szerepet.

Engem ez tényleg sokkolt. Most nagyon haragszom rá. Persze örülök Jamie-nek, most már tényleg, mert feldolgoztam, hogy a külseje más lesz, mint amilyennek Jace-t képzeltem, de afelől semmi kétségem, hogy nagyon tehetséges színész. Azóta pedig, hogy olvastam, ő csinált minden kaszkadőrmutatványt a Camelotban, még azt az ominózus óriási zuhanást egy sziklás vízesésről, biztos vagyok benne, hogy jó Jace lesz. 

De most komolyan? Visszautasította??????? Tudta, mennyire szeretnénk őt. Tudta, hogy nagy eséllyel sikeres lesz a film. Tudta, hogy Jace mennyire szerethető és összetett karakter. Mégis visszautasította?????

Csak annyit mondanék: Hajrá Jamie!!!!!!

Ja, és sajnos a teljes kardkihúzós-zuhanós jelenetet nem találtam, de ebben az összevágásban benne van:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets