Blogger Widgets

2013. augusztus 26., hétfő

Felépíteni egy márkát - A Constantin reakciója a bevételekre


Sziasztok!

A Facebook oldalon közvetítettem a dolgokat, itt nem írtam róla, mert senkit sem szerettem volna elkeseríteni, de a Csontváros első heti bevételei nem voltak valami fényesek. Múlt héten Amerikában körülbelül 14 millió dollárt hozott, ami önmagában is kevés, és messze van még a 60 milliótól, amennyibe a film került. Persze attól valószínűleg nem kell tartani, hogy ezt az összeget nem hozza vissza, hiszen ez még csak az első hét és csak Amerika, mindenesetre ennél azért nagyobb sikert reméltünk. 

Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy a hírek szerint ez az augusztusi volt eddig az egyik legrosszabb a mozibevételek tekintetében.

Ma a TMI Source lehozott egy bejegyzést egy Los Angeles Timesban megjelent cikkről, amit érdemes elolvasni, hogy megnyugodjunk kicsit. (Bár ez ne tartson vissza minket attól, hogy Magyarországon a mozibevételek tekintetében is sikerre vigyük!)


A cikkben néhol láthattok dőlt betűs részeket, ezeket én fűztem hozzá, de minden esetben jelzem is. :D

Letenni a Csontváros alapjait 

Annak ellenére, hogy ez A végzet ereklyéi: Csontváros nyitóhete, a produkciós cég már a folytatásra készül.

- Úgy érzem, én vagyok a legrosszabb ember, ha objektivitásra van szükség. Ez az én könyvem, és nagyon személyesen érint. Szerintem a rajongók szeretni fogják. A szereplők jól néznek ki. A karakterek között interakciók is, és a díszlet is. Persze vannak könyvpuristák odakint, és azt akarják, hogy minden ugyanolyan legyen. Ez kicsit sok Haraldnak - mondta Clare. - De vannak a világnak darabkái, amelyeket imádok, de nem tudták beilleszteni a történetbe. A végzet ereklyéinek hívják, de csak az egyiket mutatják be. Hiányoznak a többiek.

A Constantin film finanszírozta a filmet, kiegészítve a Sony Screen Gemsével, akik az amerikai forgalmazók. Körülbelül 60 millió dollárt költöttek a filmre, az egész világot tekintve. Kulzer, a Constantin egyik igazgatója, már napokkal a film bemutatója előtt elárulta, hogy szuper izgatottak.

A box-office előrejelzések 18 milliót jósolnak a filmnek az első öt napján. (Azóta tudjuk, hogy sajnos még ezt sem sikerült elérni, ahogy ezt fentebb írtam. - Deszy) Kulzer reméli, hogy a film nem csak jegyeket fog eladni, hanem más filmmel kapcsolatos termékeket is (filmzene, merchandise), és a sorozat többi részét illetve a megelőző sorozatot, amelynek a jogai szintén a Constantinnál vannak. (Pokoli szerkezetek film, emberek!!!) Ez lendületet adna az egész Végzet ereklyéi márkának - és segítene növelni a jövőbeli Végzet ereklyéi filmek eladásait.

- Nekünk mint független vállalatnak, sokkal inkább arról szól az egész, hogyan kezeljük az elvárásokat - mondta Kulzer telefonon keresztül Berlinből. - Még ha a film szerényen teljesít is, még így is szavatolni fogja a folytatást. Most, hogy világszerte 60 milliót költöttünk hirdetésekre és reklámokra, már látható, hogy növekszik a könyvek eladása és a filmzene felkerül a toplistákra. Még ha az első rész nem is lesz gigantikus siker, jövedelmező pálya van még előttünk.

Ez a stratégia hasonló ahhoz, amit a cég a Resident Evil esetében folytatott, amely a fiatal férfiakat célozta meg. Az öt film közül egyik sem nyitott 26 milliónál többel, és az öt film teljes bevétele is csak 244 millió volt, de a filmek még mindig eleget profitáltak a különböző termékeknek köszönhetően ahhoz, hogy a Consantin gondolkozzon egy hatodik filmet.

Clare, akit bevontak a szereplőválogatás folyamatába is és aki cameo szerepben feltűnt a filmben, és akivel a teljes folyamat során konzultáltak, azt szeretné, ha egy másik könyvét is filmmé adaptálnák. Bár kicsit szkeptikus, hogy ez megtörténik-e. - Igazából még mindig nem hiszem el. Még mindig odamegyek hozzájuk, és azt kérdezgetem: Igen, biztos? És mindig azt válaszolják, hogy biztos. A bölcsességem addig terjed, mint mindenki másé. Ez nem történik meg túl gyakran. Visszafogom az érzéseimet, amíg tényleg el nem kezdenek forogni a kamerák. A dolgok az utolsó pillanatig széthullhatnak. Ismerem ezeket a dolgokat, láttam a Törtetőket.


Na, itt van vége a cikknek, de emberek: bizakodhatunk! Hát nem csodálatos, hogy ilyen csodálatos forgalmazó kezében van a sorozatunk? Más cég már rég ejtette volna a folytatás ötletét, ők pedig... Menjetek el a moziba, háláljuk meg! :D

2 megjegyzés:

  1. Most csalódtam :(
    Tényleg azt hittem, hogy, majd egy igaz rekord döntő film lesz. :(
    De ez csak az amerikai nézetség igaz?
    Ha adják még egy hónapig akkor egy nyereséges film is lehet belőle, nem?

    VálaszTörlés
  2. Konkrétan felvoltam készülve a "A Csontváros, már most bomba siker!" posztokra.
    De igazándából, az van, hogy nem adom fel! Egy csomó országban bemutatták! Simán vissza hozza a költségvetést, SŐT hiszem, hogy a 2xresét is!
    Én mindenestre csak annyit tehetek, hogy többször is megnézem!
    (És a Pro videó facebook oldalán ki van írva, hogy itt Mo.-n minden filmet maga mögé utasított :DDDD!! Még az igazi premier előtt :D)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets