Blogger Widgets

2013. augusztus 31., szombat

Nyereményjáték a Könyvmolyképzőnél és a Cinema Citynél


Sziasztok!

A Vörös Pöttyös Facebook oldalon újabb nyereményjátékot hirdettek, ezúttal a vidékiek előnyben!

Idézem:

"A Végzet Ereklyéi - Csontváros filmhez kapcsolódóan most hétvégén, augusztus 31-szept. 1-jén könyves játékkal készülünk a vidéki mozijainkban!
Gyere el az alábbi előadások egyikére szombat vagy vasárnap:
15:00; 17:30; 20:00 kivéve Kaposvár, ott: 15:15; 17:00; 20:00
.. és válaszolj helyesen a vetítés előtt feltett kérdésre, hogy hazavihesd a Csontváros folytatását, a Hamuváros című könyvet!
Ha nem nyertél se keseredj el, ugyanis mozijegyeddel most 25% kedvezményre vagy jogosult a könyv, vagy a sorozat további kötetének árából szeptember 30-ig! Részletek itt: konyvmolykepzo.hu"


Csontváros mozijegy akció

8 megjegyzés:

  1. Kár hogy mielőtt ez a játék lett volna én már kétszer is voltam...:/

    VálaszTörlés
  2. Tegnap néztem meg másodszorra, és igazad volt Deszy télleg sokkal jobb volt :) mmint amikor először néztem nagyon nem tetszett de így hogy megnéztem megint jó volt :)

    VálaszTörlés
  3. ha a barátnőmtől megkapom az Ő jegyét, akkor ha két könyvet rendelek, 50%-ot kaphatok, vagy csak egy számít? vagy..nem tudom mennyire érthetően írtam le..xd

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets