Blogger Widgets

2013. augusztus 29., csütörtök

Atli Örvarsson a zenéről


Sziasztok!

Atli Örvarsson a Hollywood Reporternek mesélt a Csontváros zenéiről. Előrevetítem, nem vagyok zenész, szóval ha valami marhaságot fordítottam - ezt igyekeztem elkerülni -, akkor előre is elnézést! A filmre nézve SPOILERES!


The Mortal Cup (A végzet kelyhe): A The Mortal Cup téma úgy hangzik, mint valami ősi zene. Az első alkalommal, amikor tiszta formájában hallod, egy nagyon öreg hangszeren, violon játsszák, ami a modern vonósok őse. Találtam egy úriembert, aki régi zenéket ad elő, és játszik ezen a hangszeren is. Ez egy metálosabb hangzású hegedű, és általában vibrato-ban játsszák, így nagyon tiszta hangzása van.

The City of Bones (Csontváros): Ami akkor történik, amikor a Csontvárost látod, az igazából két dallam egyszerre - a Clary's theme és a Mortal Cup theme. Ez az Árnyvadászok legendájának, a történelmüknek a része, és ezt próbáltuk lefesteni Clary félelmét is, azt, hogy először látja úgy a várost, ahogyan mi nem látjuk. A darab elejének, amikor besétálnak a föld alatti járatba, megvan a saját ritmusa, és aztán ott van az a nagy crescendo, amikor a Néma Testvérek behatolnak az emlékeibe.

Clary and Jace’s love theme: Van egy egyszerű zongoraverzió és van egy nagy húros rész, és van egy fő meg egy egyszerűbb, kulcsverzió. Van egy jelenet, amiben Jace, Clary és Simon ott vannak, és megölik a démont, aki Madame Dorothea alakját vette fel, és Clarynek választania kell, kit ölel meg és kiben talál biztonságot, és Simonhoz megy, a kamera pedig Jace-t mutatja. Itt az egyszerűbbet játszom, az elérhetetlen, elveszett-szerelem verziót.

The greenhouse (üvegház): Itt egy szerelmes témát választottam, Jace történetén keresztül, és szerintem nagyon könnyedén tudták átvezetni Diane Warren dalára. (Heart by Heart Demi Lovato előadásában) Ez inkább zongora és csengettyűk. A szerelmes témának egy lecsupaszított verziója.

Valentine’s theme: Mindig úgy éreztem, hogy neki valamiféle Darth Vaderes zene kell. A Valentine téma olyasmi, mint egy boleró, egy basszus, ami növekszik és növekszik. Akkor használtam, amikor kijön a portálból, és aztán ő és Hodge beszélgetnek. Amikor felvettük, a mérnökünknek volt egy nagyszerű ötlete. Azt mondta, béreljünk egy Minimoog szintetizátort, és azon az öreg hangszeren játsszam a basszust. Ezért van egy ilyen öregebb, gyorsabb basszushangzása.

Clary’s reunion with her mother (Clary és az anyja újra együtt): Itt a szerelmes témát játszottam, ami a legtöbb esetben Clary és Jace jeleneteiben szól. De azzal, hogy Valentine a fejükbe ültette, hogy testvérek, Clary valamiképpen nekiszegezi a kérdést az anyjának. Egyike volt azoknak a boldog baleseteknek, amikor eldöntöm, hogy kipróbálok valamit, és működött. 
Jace: Jace-nek igazából nincs saját témája - van egy akciómotívuma, mert mindig jön és megmenti a napot.day.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets