Blogger Widgets

2013. augusztus 25., vasárnap

Cassie a filmről


Sziasztok!
A  nagyobb külföldi oldalak készítettek egy interjút Cassie-vel, amiben többek között a kedvenc jelenetéről is beszél. A fordítást köszönöm Nicolette-nek! Forrás: http://themortalinstitute.blogspot.hu/2013/08/the-mortal-instruments-exclusive-cassie.html




Cassie Clare kitálal a kedvenc jelenetéről



Három másik TMI rajongói oldalon kívül én is ott lehettem a Los Angelesi premiert megelőző hétvégén, hogy a hihetetlen Cassie Clare-rel beszélgessünk a hamarosan mozikba kerülő könyvadaptációjáról, A végzet ereklyéi: Csontvárosról. Ebben az interjúban Cassie beszél a kedvenc jelenetéről a filmben, milyen hatást keltett az írása a rajongóin és látni életre kelni a karaktereit a képernyőn.

Katie, Mundie Moms: Az üvegházas jeleneten kívül mi volt még kedvenced a filmből?

Cassie: Azt hiszem a legnagyobb kedvencem, mert odáig vagyok érte, az a harc Dorotheánál, amikor Simon előlép és fejbe csapja az ásóval, amit egyszerűen imádok, mert szeretem Simont. És akkor Jace kijön a lakásból és Clary csak áll ott és Simonról Jace-re néz és aztán Simonhoz megy és megöleli és Jace teljesen összetörtnek néz ki. Imádom azt a jelenetet, mert kihangsúlyozza, milyen fontos a barátság Simon és Clary között és mennyit is jelent nekik. Annak ellenére, hogy volt egy vitájuk a kapcsolatukról, ők igazán szeretik egymást oly módon, ami nem feltétlenül romantikus, de szeretem látni a barátság ilyen intenzív megjelenítését a képernyőn.


Erin, Fangirlish: Milyen érzés, hogy írtál valami, ami rengeteg ember életét megváltoztatta?

Cassie: Ez akkora dolog nekem, hogy még mindig nehéz felfognom. Különböző emberek írnak nekem, miszerint a könyv megváltoztatta az életüket oly módon - vagy a szereplő volt rá nagy hatással -, hogy minden egyes alkalommal egyenlő módon ijesztő és nagy jelentőséggel bíró, mint az előzőekben. De soha nem ültem el, és gondolkoztam rajta, hogy "Írtam valamit, ami megváltoztatta emberek életet!". Egyszerűen nem tudok rá így gondolni.


Kristen, TMI Movie News: Más írók próbáltak részesei maradni a filmadaptációknak, de hogy gondolod, te másképp csináltad? Része maradni és jobbá tenni a filmet?

Cassie: Úgy gondolom, ez egy valamiféle kombinációja a rugalmasságnak és a kommunikációnak az egész alkotó csapattal amit el kellett fogadnom, hogy amikor azt mondják, tudod, ezt fogják tudni megoldani, ez nem fog működni. Te megírtad, de ezt vászonra vinni. Például, amikor Simon patkánnyá változik. Próbáltak különböző módszereket az átváltozásra és hogy működhetne, speciális effektek meg minden. Nos, amíg képes vagy egy animált patkányt létrehozni, nem volt rá mód, hogy megcsinálják és mégis a film esztétikájába illő legyen. Szóval megbeszéltük, oké, azt tesszük, amit tudunk és ugyanazt a benyomást nyújtja. Nekem a lényeg az volt, hogy Clary menjen és mentse meg Simont. Ő megy és megmenti Simont és ez a legfontosabb neki. És a másik lényeges dolog, hogy Jace menjen vele, mert ő már azon a ponton van, hogy eldöntötte ez a lány fontos neki annyira, hogy vele menjen. Tudod, megmenteni egy srácot, akit nem is igazán kedvel annál a pontnál. Szóval megbeszéltük, hogy fogunk erre rájönni és pluszban behozni Alecet és Isabelle-t is, hogy többet lássunk belőlük és több tapasztalatot szerezzük a karaktereikről. Szóval úgy gondolom, mint egy bizonyos példával, amit összehoztunk, az olyan lett, ami jobban illik a film összességébe, mint egy Patkány-Simon. Annak ellenére, hogy természetesen én gondoltam Patkány-Simonra. Valahogy úgy kell gondolnod rá, mint egy más fajta közeg, egy más fajta tolmácsolás, és ahogy mondtad, az előnyükre vált a rálátásom a dolgokra. Öt könyvön vagyok túl, írtam a hatodikat és úgy voltam vele "Nos ezek a karakterek így fogják végezni'. És most, amit tehetsz, például Simon és Isabelle sok időt tölt együtt a filmben. És ez annak a része, hogy a készítők tudják, hogy a későbbiekben romantikus kapcsolat alakul ki köztük és elő akarták ezt készíteni. És úgy gondolom ez egy nagyon jó ötlet volt. Úgy voltam vele, hogy oké, itt van ez a kapcsolat és elkezdhetsz építeni rá, hogy az emberek lássák őket, mint egy csapat és hogy tudnak együtt működni. Tetszett, hogy nem nagyon erőltették, tudod, szóval nem volt az hogy 'és akkor a film végére Simon és Isabelle egymás karjaiban köt ki'. De feltétlenül egy párnak állították be őket, és elszórtak rengeteg dolgot, ami csak ezután jön. És kockáztattak ezzel, mert úgy kell gondolnod mindegyik filmre, mintha önállóak lennének. De tudják, mi fog történni, előrementek a harapásnyomokkal Simon nyakán. Látod őket, de sosem beszélnek róla vagy magyarázzák meg. Az, és a tény, hogy már nincs szüksége a szemüvegére egy jelzés, hogy átváltozik. És az egy ígéret, hogy van még valami, amiért vissza kell jönnöd a történethez, de várnod kell, hogy meglásd, mi az.


Amber, The Mortal Insitute: Milyen érzés volt először látni a fejlődni kapcsolatot a karaktereid között a vásznon?

Cassie: Amikor először láttam, nem tudtam, hogy mi fog kisülni belőle. Részletekben láttam, de amíg nem látod egészben, addig olyan, mintha egy puzzle darabkáit látnád, anélkül, hogy tudnád, hogy is kell kinéznie a végén. Szóval ötletem se volt, milyen lesz. Imádtam az akciójeleneteket, a forgatást, és imádtam, amit a történettel csináltak, ami úgy halad, mint egy vonat- sosincs egy unalmas pillanat. De nekem mindig is a karakterek kapcsolatáról, interakciójáról fog szólni. Néhányat csak szimplán szeretek, még azokat is, amelyik nem feltétlenül a könyvből van. Imádom azt a jelenetet, amikor Jace azt mondja Clarynek 'Árnyvadász vagyok és az életem árán is megvédelek', úgy voltam vele, hogy az a küldetése. Az ő, az amiben ő hisz. Látni a karaktereket először találkozni, varázslatod volt, tudod Clary meglátja Jacet. De nem csak az. Az első pillanat, amikor Simon megpillantja Isabellet vagy Clary Isabellet, mind nagy pillanatok nekem.

1 megjegyzés:

  1. És mennyire igaza van...mások csak fikázni tudnak,de azt kell megnézni hogy az írónő mit mond :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets