Blogger Widgets

2013. július 2., kedd

Esküvő a CoHF-ben!


Sziasztok!

Cassie jó néhány kérdésre válaszolt tegnap, ezeket majd hozom, de egyet muszáj kiemelnem, mert nem véletlenül ez kavarta a legnagyobb port a rajongók körében!

Cassie ugyanis elárulta, hogy lesz esküvő a Mennyei tűz városában!


Azóta mindenki találgat. A legvalószínűbbnek persze a Jocelyn-Luke páros tűnik, hiszen ők azok, akik az esküvőt tervezik, de Cassie-nél semmit sem lehet biztosra venni. Sokan beszélnek Jace-Clary esküvőről is, ha nem is most, de egy esetleg néhány évvel később játszódó epilógusban, illetve sokan szeretnének látni Magnus-Alec esküvőt is. Ezt már el is képzelték a rajongók:

Pap: Fogadod, Alexander Gideon Lightwood, Magnus Bane-t törvényes férjedül?
Alec: Igen. Csillámporral és mindennel. 

Szerintetek melyik páros lesz a szerencsés?

8 megjegyzés:

  1. lehet, hogy több esküvő is lesz.. :D Nem kizárt.. :D

    VálaszTörlés
  2. A legjobb egy Clary-Jace epilógus lenne, de egy Magnus-Alec-nek is örülnék, ám a legvalószínűbb egy Jocelyn-Luke lesz. A legjobb az lenne, hogy Jocelyn-Luke és Magnus-Alec duplaesküvő, amin Jace megkéri Clary kezét. :D
    Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Clary-Jace esküvő jó lenne.....de a legvalószínűbb a Jocelyn-Luke páros..... :3

      Törlés
  3. De régebben nem osztott meg olyant Cassie, hogy Luke-al történni fog valami? Vagy rosszul emlékeznék? Amúgy én minden párosnak örülnék. Remélhetőleg méltó befejezést kap minden karakter.

    VálaszTörlés
  4. szerintem Jocelyn és Luke házasodik.
    de a Magnus-Alec verzió soooooooooooookkal jobban tetszik :D (neeeem, nem vagyok elfogult :D) bár jelenleg ott tartok, hogy az is elég, ha Magnus és Alec is túléli :D

    ja és amúgy Simon-Izzy esküvő? :D

    VálaszTörlés
  5. Szerintem nem lesz Jocelyn-Luke esküvő mert múltkor megkérdezték,h történni fog e valami Luke-kal és Cassie azt válaszolta,h igen.
    Na mindegy én egy Clary-Jace v egy Alec-Magnus esküvőnek örülnék a legjobban esetleg egy eljegyzés.
    Persze Luke-kal meg Jocelyn-nel sincs semmi bajom szóval az az esküvő is jöhet.Nyitott vagyok mindenre.;))

    VálaszTörlés
  6. Próbálok tágabban gondolkozni az esküvő témában..de! A Malec párost (én!) elvetném..szerintem Luke-Jocelyn a legesélyesebb..bár senki ne feledkezzen meg arról,h van nekünk egy Maia-Jordan párosunk is..bár ezt az ötletet tartom a legesélytelenebbnek..xD :)

    VálaszTörlés
  7. Én az utóbbiban reménykedem.
    csillámpor *o*

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets