Blogger Widgets

2013. április 30., kedd

Jemnek?


Sziasztok!

Újabb a Joshua Brand esethez hasonló történt, bár ez talán kevésbé váratlan. Aki nézegeti a Pokoli szerkezetekhez készült rajongói alkotásokat, bizonyára találkozott már Anthony Neely képével, még ha nem is tudta, hogy róla van szó, ugyanis a rajongók nagy százaléka használja a fotóit, videóit Jemes fanartok készítéséhez.



Anthony Neely egyébként énekes, taiwani és európai gyökerekkel.

Két szám tőle:






A rajongók szinte lerohanták Twitteren most, hogy tudjuk, hogy lassan készül az Infernal Devices film is... És igen, Cassie is képbe került:



Szóval igen, nagyon úgy tűnik, itt egy jelentkező Jem szerepére!

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörűen énekel és zserintem is alkalmas Jem szerepére..legalábbis egy Jem ideál! ;) :D ..a külseje..de kíváncsi vagyok, hogyan játszil! :D xD..
    Szóval szurkolok Anthony! *-*

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is láttam már több fanarton, és simán el tudnám képzelni én is :) Nekem mondjuk van egy másik jelöltem is, de őt nem nagyon szoktam látni, hogy a fanok szeretnék Jemnek, ő pedig Ezra Miller. Vagy csak nekem nagyon vad ez az elképzelés? :D Minden esetre jó színész :)

    VálaszTörlés
  3. Hinye, tényleg nagyon jó hangja van! :) Őszintén szólva szerintem még jól is állna neki az a világos haj a kép alapján, sőt a még világosabb is. :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets