Blogger Widgets

2013. május 4., szombat

Cassandra Clare interjú


Sziasztok!

A SciFiNow készített egy rövid interjút Cassandra Clare-rel. Íme a fordítás:


Gondolod, hogy a film hű lesz a könyvhöz?
Úgy érzem, hogy a film nagyon hű marad a könyv szelleméhez. Persze vannak dolgok, amiket össze kell tömöríteni vagy meg kell változtatni, máskülönben a film 10 órás lenne, amit én megnéznék, de más nem. Abból, amit láttam a casting során, a kosztümökből és a helyszíneből, próbálnak olyan közel maradni ahhoz, ami a könyvben le van írva, amennyire lehetséges. 

Mi az, amit még nem láttál, de nagyon vársz?
Nagyon szeretném látni, hogy néznek ki a démonok, és még nem láttam, mert ezek nagyrészt speciális effektek, de amúgy szeretném látni Magnus partiját is!

Mennyire vontak be?
Beszéltem az egyik producerrel, és elkértem a casting director telefonszámát, ő meg azt mondta: Persze! Felhívtam, órákig beszéltünk, hónapokon keresztül minden nap beszéltünk, és láttam mindenki meghallgatását, és mindegyikünknek volt szava a castingban. Harald hozta a döntéseket arról, hogy hogy nézzenek ki a kosztümök és a helyszínek, és minél többet beszélt belem, annál biztosabb lettem a filmben.

Látni fogjuk a Néma Testvéreket a filmben?
Látni fogjuk a Néma Testvéreket, és nagyon vicces volt a forgatáson, mert teljesen ki voltak sminkelve.A szemüket meg a szájukat megcsinálták, mintha be lennének varrva, szóval ott voltak ezek a magas férfiak, ezekkel a varratokkal az arcukon, aztán mentünk ebédelni, és nem tudtak enni, úgyhogy ilyen kis dobozokból szívták fel a gyümölcsleveket a szájuk sarkánál. Ott voltak ezek a félelmetes emberek, juice-os dobozokból szívogatva az italt. Hihetetlen volt! (nevet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets