Blogger Widgets

2013. január 2., szerda

Rossz dolgok történnek olyanokkal, akik nem érdemlik meg


Csak meg akarom kérdezni. A CP2 végi érzések megölnek majd minket? Fel akarok készülni rá, hogy kisírjam a szemem és a szívem.

Cassie válasza:

Nos, ha tényleg el akarod kerülni az érzéseket, ugord át az epilógust.

De akkor, azt hiszem, sok mindent el fogsz mulasztani, amiről a könyv szól. :) Nem vagyok jó megítélője ezeknek a dolgoknak; Nem sírok sokat a könyveken meg a filmeken. (Őrült leszek, fel-le ugrálok, mint amikor megnéztem a Parade's Endet, még ha olvastam is a könyvet, és tudtam, mi fog történni, mégis majd megőrültem, amikor a szerelmi háromszögnek nem úgy lett vége, ahogy akartam. Dobálózni akartam, de egy repülőn voltam éppen.)
Úgy értem, nyilvánvalóan nem azt szántam a könyv üzenetének, hogy "Össze foglak törni! Az élet a tragédiák és lehetőségek jelentés nélküli sorsjátéka." Rossz dolgok történnek azokkal, akik nem érdemlik meg, és sok ember sok fájdalmat érez, és történnek szomorú dolgok, amiket nem lehet visszacsinálni, és az emberek meghalnak, és nem térnek vissza. Mert ezek a dolgok megtörténnek. De azt is gondolom, hogy a kitalált történeteknek felelősnek kell lennie azért, hogy több értelem legyen bennük, mint a való életben. Másképpen mi lenne az értelme?
Szóval, igazából remélem, hogy a könyveknek az az üzenete, hogy habár történnek rossz dolgok az emberekkel, akik nem szolgáltak rá ezekre, és néha a szívek összetörnek, amíg tudsz szeretni, meglesz mindened, amire szükséged van.


Na, emberek, most lehet aggódni Cassie válaszán!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets