Blogger Widgets

2013. január 4., péntek

Katt és húzd

Sziasztok!

Itt egy újabb Click and Drag játék. Nem ecsetelném hosszan. A képeket húzni kell, ahol megáll, az adott kategóriában az lesz a tiéd. (Ha nem érted a játékot, keress vissza, volt ilyen játék több is korábban. :D)

 
 

Te egy ... vagy.
Az első csókod:
Hozzámész/Elveszed:
Kedvenc hely, ahol lógni szoktál:
Legjobb barát:
Életed megkeserítője:

Az én eredményem:

Te egy vámpír vagy.
Az első csókod: Jocelyn
Hozzámész/Elveszed: Simon
Kedvenc hely, ahol lógni szoktál: Luke könyvesboltja (Alakulunk, ez illik hozzám. :P)
Legjobb barát: Simon
Életed megkeserítője: Simon

Hát, ahogy látom, sok szálon kötődünk egymáshoz Simonnal. xD

20 megjegyzés:

  1. Tetszik nekem ez a játék, köszi Deszy! :)

    Vámpír vagyok.
    Első csókom: Simon
    Akihez hozzámegyek: Alec
    Kedvenc hely: sötét sikátor -.- :D
    Legjobb barát: Clary
    Életem megkeserítője: Valentine

    VálaszTörlés
  2. Egy vérfarkas vagyok *.*
    Első csókom: Clary (naa ez fura..)
    Hozzámegyek: Hoge (öhm.. de kérem.. azért nekem is van ízlésem XDD)
    Kedvenc hely: Az intézet ( :D )
    Legjobb barát: Clary (hmm.. mi lesz itt? :D )
    Életem megkeserítője: Jace..

    Jól állok ^^

    VálaszTörlés
  3. Te egy vérfarkas vagy.
    Az első csókod: Jace Wayland
    Hozzámész/Elveszed: Luke Garroway
    Kedvenc hely, ahol lógni szoktál: Luke's Bookstore
    Legjobb barát: Jace Wayland
    Életed megkeserítője: Clary Fray

    Hát, vérfarkas mivoltommal mindig is tisztában voltam. Az első csókom a legjobb barátom... xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is véletlen hogy Clary az ellenséged, ha lopod a pasiját... mondjuk nekem is Jace lett!

      Törlés
  4. Te egy mondén vagy. :(
    Az első csókod: Isabelle Lightwood (hát jó)
    Hozzámész/Elveszed: Valentine Morgenstern (Jeeej :D)
    Kedvenc hely, ahol lógni szoktál: Hotel Dumort (szeretem a veszélyt xD)
    Legjobb barát: Isabelle Lightwood (akkor nem véletlen, hogy vele smároltam először :D)
    Életed megkeserítője: Valentine Morgenstern (na ez sem véletlen :D)

    VálaszTörlés
  5. Vérfarkas vagyok (a TMI-ben bírom őket, szóval oké :D )
    Első csók: Simon (:/ :D )
    Hozzámész: Jace (:D)
    Kedvenc hely: Dumort Hotel (:D)
    Legjobb barát: Magnus (naná, ez nem kérdés :D )
    Életed megkeserítője: Magnus (szép kis barát :P )


    VálaszTörlés
  6. Én egy tündér vagyok (tudtam! :D!)
    Az első csókomat Isabelle Lightwood-tól kapom *.*
    Hozzámegyek Jocelyn-hoz ??
    Általánoságokban Sötét sikátorokban lógok :DD
    A legjobb barátom Jace ;)
    Életem megkeserítője Valentine :(

    VálaszTörlés
  7. Én egy warlock vagy.
    Az első csókod: Alec Lightwood*.*
    Hozzámész/Elveszed: Simon Lewis
    Kedvenc hely, ahol lógni szoktál: Dumort HotelXDDD
    Legjobb barát: Clary Fray
    Életed megkeserítője: Jace Wayland:(((

    VálaszTörlés
  8. Én egy vámpír vagyok.
    Első csókom Clary-vel volt és vele házasodok össze(Eddig nagyon klassz, főleg, ha úgy néz ki, mint Lily)
    Kedvenc helyem: Dumort Hotel
    Legjobb Barát: Hodge Starkweather
    Életem megkeserítője: Simon Lewis

    VálaszTörlés
  9. Háh, én vagyok az első Árnyvadász! *.*
    Első csók: Alec :)
    Akihez hozzámegyek: Alec :))
    Általában Luke könyvesboltjában lógok.
    Legjobb barátom: Isabelle (ha már a bátyja a férjem)
    Életem megkeserítője pedig nem más, mint a féltékeny Magnus! xDDD

    Juhé, álomélet! :D

    VálaszTörlés
  10. Én egy boszorkánymester vagyok
    Az első csókom (juj, de megörültem ennek) Magnussal volt *-*
    Hozzámegyek Valentine-hoz.. hmm.. o.O (én, az Alvilági??)
    Kedvenc helye: hah, egy sötét sikátor :DD
    Legjobb barátom: Magnus ^-^ (az az első csók..)
    Életem megkeserítője: Jace Wayland.. (ezt meg mire véljem? :D)

    VálaszTörlés
  11. Te vagy... Árnyvadász
    Először csókolózol... Jace
    A férjed lesz... Jace
    Kedvenc helyed... Intézet
    Legjobb barátod... Izzy
    Életed megkeserítője: Alec

    Nekem okés! Jöhet igaziban is...

    VálaszTörlés
  12. Én egy vérfarkas vagyok.
    Az első csókom: Alec
    Férjem lesz: Magnus
    Kedvenc helyem: Java Jones
    Legjobb barátom: Magnus
    Életem megkeserítője: Clary

    Óóó, pedig reménykedtem az ismétlődő tendenciában. :P Bár nincs okom panaszra. (Bár azért Magnust meg Alecet jobban szeretem együtt. :D )

    VálaszTörlés
  13. Én egy vérfarkas vagyok.
    Első csókom:Jace
    Férjem:Valentine
    Kedvenc helyem:Hotel dumort
    Legjobb barátom:Jocelyn
    Életem megkeserítője:Valentine

    Hát ahhoz képest hogy vérfarkas vagyok szeretek a vámpírokhoz menni ohh yeah...Hát úgy tűnik nálam a kor nem számít XD.Nem lepődtem meg Valentine biztos ver odahaza.

    VálaszTörlés
  14. Árnyvadász vagyok.
    Első csókom Jace-től van.
    A férjem Magnus.
    Kedvenc helyem a Java Jones.
    A legjobb barátom Jace.
    Életem megkeserítője pedig Alec.

    Hm, azért jobban őrülnék Jace-nek, mint férj. :D Na persze lehet, hogy nem bírnám ki vele, de kipróbálnám. xD

    VálaszTörlés
  15. Vérfarkas vagyok.
    Első csókom: Valentine
    Jövendőbelim: Magnuuuuus*-*
    Kedvenc hely: Üvegház :3
    Legjobb barát: Jace(ahhoz képest, hogy a barátnője apjával csókolóztam, ez nem is rossz XD)
    Életem megkeserítője: Valentine. Nem is csodálom, hisz vérfarkas lettem! Biztosan elolvadt szégyenében, amiért egyszer megcsókolt egy később vérfarkassá váló nőszemélyt. :P

    VálaszTörlés
  16. Árnyvadász vagyook. jee :)
    Első csókom: Jocelyn
    Hozzámegyek Simonhoz.
    Kedvenc hely: Intézet. ^^
    Legjobb barát: Magnus. :D
    És Jace életem megkeserítője..

    Háát ez elég vicces lett. xD


    VálaszTörlés
  17. Húú, én nagyon rákattantam Jace-re o.O

    Árnyvadász vagyok.
    Első csókom: Jace.
    Hozzámegyek: Jace-hez.
    Kedvenc hely: Egy sötét sikátor :D
    Legjobb barát: Jace
    Életem megkeserítője: Simon XD

    Nekem megfelel :D (azt hiszem nagyon szerencsém volt ezzel a játékkal xD)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets