Blogger Widgets

2012. december 30., vasárnap

200.000 látogatás!

Sziasztok!

December elején még azt hittem, hogy nem fog sikerülni. De elképesztőek vagytok, és sikerült még az idén.

Jelentem, 200.000 látogatás felett vagyunk!


Ez már csak azért is elképesztő, mert az oldal még nincs fél éves sem. 

Szeretném megköszönni nektek, hogy ennyire lelkesen látogatjátok az oldalt. Hihetetlenül jó érzés minden nap látni, hogy mennyien néztek fel, hogy milyen sokan olvassátok a posztokat, és külön öröm, amikor valaki kommentel egy-egy bejegyzésnél. 

Amikor eldöntöttem, hogy létrehozom ezt az oldalt, csak remélni mertem, hogy sokan leszünk. De nem gondoltam, hogy ennyire szeretni fogjátok az oldalt, és nem azt, hogy ilyen gyorsan leszünk ennyien. Arra gondoltam, hogy leszünk egy páran azok közül, akik már a korábbi blogjaimat is olvasták, aztán majd a film felé közeledve talán többen is. De az Árnyvadászok bármire képesek!

Már 600-nál is többen vagyunk a Facebook oldalon, és minden bizonnyal még ennél is többen olvassátok a blogot. 

De nem untatlak titeket tovább azzal, hogy ez mekkora öröm számomra, egyszerűen csak köszönöm még egyszer!

És remélem, még sok-sok ilyen jubileumunk lesz együtt! :D

2 megjegyzés:

  1. Deszy!
    Mi köszönjük, hogy vagy Nekünk :) Olyan jó, hogy végre van egy ilyen szép, igényes, naprakész oldal a magyar Árnyvadászoknak is :)
    Hűűű, a film bemutatása után vajon mennyien leszünk?! :D Tuti 5X ennyi melód lesz vele, pedig már ez sem kevés, amennyit most értünk teszel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Ezt nagyon jó volt olvasni, köszönöm! :))
      És ne is mond, félek is tőle kicsit, hogy mi lesz, ha úgy igazán beindul az egész, hogy hogy fogom győzni. De majd megoldom, legrosszabb esetben keresek egy segítőt. :)

      Pussz:
      Deszy

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets