Blogger Widgets

2012. december 31., hétfő

A 2012-es év

Sziasztok!

Mondtam, hogy írok majd róla, hogy milyen is volt a 2012-es év. Igazság szerint csak két válasz érkezett, de azért írnék néhány szót én magam is. :D

Hogy mi volt a legjobb Árnyvadász szempontból idén?

Évi szerint:
A legjobb élmény természetesen az volt mikor kiderült lesz film a Csontvárosból! 

Emma szerint:
Nos, én idén ismerkedtem meg az Árnyvadászokkal, tehát mondhatjuk, hogy nekem az  idei év is az Árnyvadászok éve volt :) Szeptember elején vettem meg a Csontvárost, ma pedig befejeztem A herceget. Az utóbbi 4 hónapomat teljes mértékben az Árnyvadászoknak szenteltem, és mondhatom nem bántam meg! Csak tudnám mihez fogok kezdeni most, hogy elfogytak a könyvek… :)

És akkor az én véleményem:
Jómagam elfogult vagyok, hiszen számomra nagyon nagy élmény volt idén a blog létrehozása és szerkesztése. Ebben nyilván benne foglaltatik minden, ami idén történt: a szereposztás, a forgatás, az előzetes, a könyvmegjelenések, Cassie válaszai, minden... 
Elképesztően jó érzés, hogy ti itt vagytok nekem, és ennyire szeretitek az oldalt. :)

Holnap várható egy kis 2012-es visszatekintés, aztán már a jövőbe nézünk. Mert a 2013-as az Árnyvadászok éve lesz!


Boldog, Árnyvadászokban és az Angyal áldásában gazdag új évet kívánok mindenkinek!    

7 megjegyzés:

  1. Héééééé!!! Ezt én írtam karácsonyra az oldalra!!!!!! XDXDXDXDXDXD na jó! az "és" helyett "illetvét" írtam!!! No problem! Tök jó a saját szavaimat látni aze gyik kedvenc oldalomon!!! XDXDXDXDXDXD
    Nos, (nem simétlek semmit :)) boldoságban, szeretetben, egészségben és sikerekben gazdag BOLDOG ÚJ ÉVET kívánok minden árvadásznak! :)

    VálaszTörlés
  2. neeeeeeeeee!XDXDXDXD az *Árnyvadász akart lenni! XDXDXD Rossz szokásom félregépelni a dolgokat! XDXDXDXD Bocsi! :D
    B.U.É.K!!!! :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Na jó! Bocsi, hogy szóvátettem csak kellemesen meglepett, hogy saját szavaimat látom úgy, hogy nem is én írtam őket!!! :D:D:D:D:D
    Nem akartam kellemetlenséget okozni! :)
    Remélem nem tiltasz le az oldlról!!! *.* *.* *.*

    VálaszTörlés
  5. Boldog Új Évet Deszy!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Ez nekem szólt? Esküszöm, egyáltalán nem emlékszem erre, hogy de ha már ennyire egy rugóra jár az agyunk, megismerkedhetnénk ;)
    És én is boldog új évet kívánok mindenkinek!!! :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets