Blogger Widgets

2012. december 30., vasárnap

Robban az ID fandom: Will?

Sziasztok!

Ma a Pokoli szerkezetek rajongóinak körében keringeni kezdett egy kép, méghozzá Willről. Én is kitettem Facebookon, és ahogy láttam, a többségnek ott is tetszett.

Ő volt az:



A bomba robbant, sokan megtalálták ebben a képben azt, ahogyan Will Herondale-t elképzelték. Az viszont rejtély maradt, hogy a pasi a képen.

Aztán Cassie is megosztotta, a következő szöveggel:
A hírességek ritkán néznek ki úgy, ahogy elképzelem a szereplőket a fejemben, de (akárki is ő) nagyon közel áll ahhoz, ahogy elképzeltem Willt.

De ahogy már sokszor mondtam, az Árnyvadászokat nem lehet alábecsülni. Jelentem, megvan a srác! És azóta újabb fanartok is készültek vele:


 
 

 

És akkor mondanám: 
A srác neve Joshua Anthony Brand. 18 éves, egyetemista. Néha modellkedik, egy egyébként egy Isle of Man nevű szigetről származik, ami Írország és Anglia között fekszik, jelenleg pedig Leeds-ben lakik és tanul.

Twitter oldala: https://twitter.com/joshuabrand1 
Tumblr oldala: http://-insomniaticdreams.tumblr.com/ 

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon Willes! :D Pedig nálam is ritkán fordul elő, hogy bárki hasonlítson az elképzeléseimhez. :) Egyébként biztos vagyok benne, hogy fogunk még hallani róla ezzel kapcsolatban. :D Máris mennyi fanart...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets