Blogger Widgets

2013. január 1., kedd

Mit várunk a 2013-as évben?

Sziasztok!

Tegnap kitettem, hogy mi volt a legjobb a 2012-es évben. Most nézzük, mit várunk a legjobban!

Emma:
Hogy mit várok leginkább 2013-ban? Természetesen a Clockwork Princesst és a Bane krónikákat, meg persze a Csontváros filmet!! Mi mást?? ;)

Évi:
Természetesen a film az amiért legszívesebben építenék egy időgépet, hogy végre láthassam, de nagyon esz a fene már Az elveszett lelkek városáért is.

És akkor végül az enyém:

Én a legjobban a filmet várom. Nem csak azért, mert már félelmetesen izgatott vagyok, hanem azért is, mert attól nem várok akkora fájdalmat, mint a Clockwork Princesstől, illetve azért is, mert szerintem döntő lesz a fandom életében. A film sikere nagyban befolyásolja majd, hogy mi lesz ezután. És erre is kíváncsi vagyok.  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets