Blogger Widgets

2012. november 24., szombat

Martin az ID filmekről kérdez

Sziasztok!

Ma ezt kérdezte Martin Moszkowicz, a Csontváros film egyik producere (részemről a kedvencem).


Kit szeretnétek látni egy Infernal Devices filmben?

Na, ki gondolja még rajtam kívül, hogy ez jót jelent. Nagyon jót. :) Azt tudjuk, hogy a Pokoli szerkezetek könyvek filmes jogai ugyanazoknál vannak, akiknél a Csontváros jogai. És azt is tudjuk, hogy már többször volt szó a filmről, de minden a Csontváros film sikerén múlik.

Én nagyon pozitív vagyok, biztos vagyok benne, hogy a film siker lesz. Ebben az esetben viszont józan ésszel belegondolva valószínűleg 2014-ben még nem fogjuk megkapni a második filmet, vagy maximum nagyon év végén.

Viszont mennyire jó lenne, ha minden évben kapnánk egy TMI meg egy ID filmet? Mondjuk egyet tavasszal, egyet meg ősszel? :D

Na, szeretnénk? Ugye igen?

3 megjegyzés:

  1. Szia! Ha van időd, és esetleg találsz a "jelöltek" között figyelemreméltót, kiposztolod nekünk? :) Nem igazán szoktam nézegetni Martin lapját, és talán te rábukkansz valami érdekességre:)
    Köszi, Nii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát, én igazából nem tudom megnézni, ki mit válaszolt neki. Csak egyet látok, az pedig pont nem erről szól.
      Viszont azért tudok egy-két jelöltet, akinek a neve felmerült, főként Will szerepére. Jemmel kapcsolatban a származása miatt nyilván kicsit korlátozottabbak a rajongók lehetőségei. Tessára pedig jobbára 2-3 színésznőt használnak a fanartokon. Illetve még Jessamine, Charlotte és Henry szerepére láttam konkrét jelölteket. :)
      De ha szeretnétek, ezekről szívesen írok posztot jövő héten. :)

      Törlés
  2. Szerintem minden kétséget kizáróan sikeres lesz a TMI film, tehát ha valóban ezen múlik, akkor tuti megkapjuk a többi könyvet is filmként és remélhetőleg az TID könyveket is. Hát, én már rengeteg fanarton láttam a TID szereplőkkel kapcsolatban, mondjuk általában csak a 3 főszereplőt nézegettem, és az a lány, akit mindig Tessa-nak használnak (nem tudom a nevét), szerintem nagyon jó lenne. Will annyira nem izgat, de azt hallottam valahol, hogy Ed Westwick is esélyes a szerepre, ami azért lenne jó, mert imádom Ed Westwick-et, és talán ő megszerettetné velem Will-t. És Jem... hát igen, neki nehéz megfelelő színészt találni, de én szívesen elfogadnám Anthony Neely-t, akit szintén folyton a fanartokban használnak. Cska az a baj, hogy ő zenész, ha jól tudom, és nem színész, így ő tuti kilőve.
    Bár ha azt vesszük, hogy ezek csak fanok által kedvelt választások lennének, és a TMI esetében sem azok kapták meg a szerepeket (nagy részben), akiket a fandom szeretett volna, így végülis tök mindegy, hogy mi mit szeretnék. Bár én lelkesen támogatnám Ed Westwick-et és Anthony Neely-t, és ha rajtam múlna ők kapnák meg a szerepet.
    Ja és igen, Deszy tök jó ötlet lenne egy ilyen összefoglaló poszt, legalábbis szerintem... :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets