Blogger Widgets

2012. november 19., hétfő

Jace és a kimaradt prológus

Sziasztok!

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de az én egyik kedvenc részem az előzetesből ez:


Több okból is ez az egyik kedvencem. Egyrészt ebben a jelenetben szerintem bebizonyosodott, hogy Jamie tökéletes Jace lesz. Szerény véleményem szerint még jól is néz ki. 

De ami a lényeg: az a sok érzelem az arcán. A meglepetés és a felismerés. 

És pontosan az utóbbiról jutott eszembe valami. Ugyanis a Csontvároshoz eredetileg tartozott egy prológus is, ami Jace szemszög lett volna. És ebben Jace lát egy vörös hajú, zöld szemű lányt az álmaiban. Egy lányt, akiről tudja, hogy mondén, mégis látja őt. 

És valahogy erről a jelenetről, a felismerésről Jace arcán ez jutott eszembe. :)


(És ha esetleg még nem fedeztétek fel, akkor a fenti A végzet ereklyéi - The Mortal Instuments menüpontra kattintva több kimaradt és extra jelenetet is találtok, egyenesen Cassie tollából. :D)

3 megjegyzés:

  1. Nekem is pont ez a kedvencem részem és szintén ez alapján gondoltam, hogy Jamie jó lesz Jace-nek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, én igazából már a képek alapján nagyon bizakodó voltam. :) Csak itt lett 100%-os, hogy Jamie tökéletes Jace lesz. :D
      De örülök, hogy akkor te is így gondolod. :)

      Törlés
  2. Én totál kiakadtam, amikor megláttam, hogy ő játsza Jacet. Basszus, de tényleg ő Jace!! Ezen a képen és az előzetesben mindenhol. A legjobb választás volt, és a film meggyőzi majd azokat is, akik most még csalódottak a személyét illetően. Ebben biztos vagyok! :-)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets