Blogger Widgets

2012. november 19., hétfő

Jamie ajándéka projekt

Sziasztok!

Jelentem, lezárult a jelentkezés a Jamie szülinapja projektre. 55-en vagyunk, ez nagyon szép. Remélem, mindenki el is küldi a rá jutott betűt/betűket. :)

Szóval akkor a játékszabályok:
  • A képeket szerda délig várjuk! Ez nagyon fontos, kérek mindenki, hogy ehhez tartsuk magunkat. Ugyanis ha a képeket nem kapjuk meg valakitől, még pótolnunk is kell őket, és Ramónának el kell készítenie őket. És persze el is kell küldeni Jamie-nek. 
  • Mindenkit arra kérek, hogy a rá jutott betűt/betűket NAGY NYOMTATOTT BETŰKKEL, olvasható vastagsággal és méretben, a KÉZFEJÉRE rajzolja. 
  • A képeket úgy készítsétek el, hogy a betűtök jól olvasható legyen! Ezért ha lehet, koncentráljatok a kézfejetek fényképezésére!
  • Háttérnek bármit használhattok, de az tény, hogy az előző képeken jól mutatott, amikor valamelyik Cassandra Clare könyv volt a háttér. Ebben az esetben viszont kérlek titeket, most csak az A végzet ereklyéi sorozatok köteteit használjátok, hiszen Jace a Pokoli szerkezetekben nem szerepel.
  • Kérdeztétek, hogy én mivel fogom felrajzolni őket. Jelentem, én szemceruzát használok majd, de ez mindenkire rá van bízva. 
  • A képeket a mihoczym@freemail.hu címre várjuk! Innen fogom továbbítani Ramónának, aki elkészíti majd Jamie ajándékát. 
  • KIEGÉSZÍTÉS: Ha lehetséges, Ramóna azt kéri mindenkitől, hogy igyekezzetek úgy fényképezni a kezetek, hogy a betű ne a kép szélén legyen. Ez az összeszerkesztés miatt fontos!

A lenti egy táblázat volt eredetileg, sajnos nem tudtam keretesen bemásolni. De ha nagyon nem látjátok, hogy melyik sor a tiétek, jelöljétek ki a nevetektől kezdődően, és akkor biztosak lehettek benne, melyik betű a tiétek!

Figyeltem arra, hogy mindenkinek jusson betű, de senkinek se jusson kettőnél több. Illetve akinek esetleg nem betű jutott, hanem valamilyen más karakter (vessző, felkiáltójel), az kapjon még egy betűt. Ezért van három oszlop: az első oszlopban mindenki kapott egy betűt, a második oszlopban azok, akiknek valamilyen más karakter jutott, a harmadikban pedig a maradékot osztottam el. Szóval a nevetekhez tartozó mind a három oszlopot kell nézni! (Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kérdés van, mondjuk nem látjátok, melyik betű a tiétek, szóljatok!)

A szöveg, ami a betűkből majd kijön, ez lesz:

Happy Birthday, Jamie! We love you!
You are the perfect Jace.
Welcome to the City of Bones!

És természetesen fel lesz tüntetve, hogy a magyar rajongóktól érkezett az ajándék.

Ha bárkinek bármilyen további kérdése van, itt kommentben vagy akár Facebookon kérdezhettek!

És akkor íme a lista:



Adrienn, E H
Andi, K A
Andi, P P
Anett, A P O
Anna, A Y
Annabella, N B
Barbi, D I
Bernadett, B R T
Bernadett, M T
Bettina, P. H
Blanka, T D
Denis, B A H
Edina, B Y
Enikő, K , O
Enikő, M J
Eszter, K A E
Eszti, T M
Éva, F I
Éva, K E C
Felícia, K ! M
Helga, G W
Henrietta, Gy E
Karina, G L
Kata, K O I
Katalin, B. V
Kinga, K E
Kinga, M Y
Kitti, L O T
Kriszti, F U !
Kriszti, T ! E
Kyra, K Y
Lilla, A O Y
Lilla, H U
Lívia, M.V. A
Mercédesz, M R E
Móni, Sz E O
Nadett, T T
Niki, F H
Nikolett, B E
Orsolya, H P F
Orsolya, O E
Petra, M R
Petra, P F
Petra, S E B
Ramóna, N. C S
Regina, E T
Réka, K (repirton) J
Réka, Ko A O
Rita, K-T C
Szandra, K. E
Tímea, T . T
Vera, V W N
Veronika, K E
Zsófi, Sz L
Zsuzsi, I C

11 megjegyzés:

  1. pont, pont, vesszőcske... :D Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. És pont a C-t kaptam a Jace-ből, amit szerettem volna. :D De jó. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! megkérhetnélek, hogy tölts fel egy képet, hogy hogy gondoltátok a kézre írást? mármint hogy függőlegesen, v. vízszintesen legyen a kéz, stb. és akkor mindenkinek egyforma lenne, talán könnyebb lenne összeszerkeszteni.
    előre is köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát, én kb. így képzeltem, csak nem rúna, hanem betű van a kézfejen. :)
      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=491027647584574&set=a.446414662045873.101674.446414395379233&type=1&theater

      Törlés
    2. rendben, köszönöm :)

      Törlés
  4. Szia! :)
    Leírnád nekünk Ramóna elérhetőségét, ha lehet?
    Nem szeretném félreküldeni, vagy ilyesmi...
    Előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ööö... Nem kaptam engedélyt, hogy kiadjam az email címét, de mindenkié hozzám fut be, és biztosíthatlak, hogy eljuttatom hozzá. Három emberét már el is küldtem.

      Törlés
  5. Rendben, köszönöm...
    elvileg már el is küldtem! :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Elküldtem a képeket, remélem, hogy megkaptad. :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets