Blogger Widgets

2012. november 19., hétfő

Harald interjú

Sziasztok!

Itt egy új MTV interjú Haralddal, éppen arról beszél, hogy miért vállalta el a film rendezését, illetve Lilyről és Jamie-ről. :) (fordítás hamarosan)



Get More: Music News


Szerettem az egész ötletet, hogy egy lány felkel és rájön, hogy nem az, ami gondolta, az anyja, nem az, aminek gondolta, és aztán ez egy detektívtörténet egy lányról, aki próbál rájönni, mi is van eltemetve az elméjében, az emlékeiben. Hogy ő igazából nagyon is hősies és bátor, még akkor is, ha azt mondják neki, hogy ezt meg azt nem kellene megtennie. Mindig megteszi, a tanácsok ellenére.

Szeretem benne a szerelmi történetet is. Nagyon drámai és igazi szerelmi történet. Mindenféle effekttel és vámpírokkal meg mindenféle teremtményekkel - vedd el ezeket, és ami marad, az egy történet tele intrikával.

A legjobban a dolgok romantikus oldala vonzott, és az ötlet, hogy van ez a lány, aki önmagát kutatja és a családját. 

Amikor én a képbe kerültem, Lilyt már kiválasztották, és azt gondoltam, tökéletes. Ez az egyik oka, hogy elvállaltam a projektet. Szerintem Lily abszolút tökéletes Clary Fraynek. Meglátjátok, ha már láttátok a filmet. Elragadó, nagyon szívós, és nagyon valóságosan játssza el. Rengeteg érzelmet felvonultat. Aztán megjött Jamie Campbell Bower, és egyik dolog követte a másikat. Ez egy nagyszerű szereplőgárda. Nagyon örülök neki. 

Szerintem a rajongók nagyon meg fognak lepődni. Ha már láttad Jamie-t Jace-ként, nem tudsz elképzelni mást. Ő egyszerűen fantasztikus Jace-ként. Megvan az angyali külseje, és a száraz humora, ami Jace-nek is a könyvben. Szerintem az emberek azonnal el fogják fogadni, és boldogok lesznek vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets