Blogger Widgets

2012. november 20., kedd

Filmajánló: The Narrows

Sziasztok!

Ezúttal Annabell küldte el nekünk egy Kevin Zegers (Alec) filmről, a The Narrowsról. Neki ezúton is köszönjük!

Íme az ajánló:




The Narrows – Brooklyn arcai

Ezt a filmet az egyik barátnőm ajánlotta nekem, de eredetileg nem nagyon akartam megnézni. Végül egyik magányos délutánomon lekuporodtam a TV elé, és belekezdtem. Nem mondom, hogy maradéktalanul megérte a rászánt időt, de tulajdonképpen jobb volt, mint vártam.



Mike Manadoro (Kevin Zegers) imád fényképezni. Minden vágya, hogy bejusson a főiskolára, ahol egy híres fényképésztől tanulhat, ám hiába nyer felvételt remek képeivel, nincs pénze finanszírozni a tandíjat. Így hát kénytelen továbbra is taxisofőrként dolgozni a szerintem első perctől fogva kissé gyanús Lou-nál (Tony Cucci). Az eleinte rosszul fizető munka végül hasznosnak bizonyul Mike számára: megbízzák hetente egy csomag szállításával, és minden alkalommal kétezer dollárt kap cserébe. Így végül sikerül beiratkoznia a főiskolára, ahol is megismerkedik Kathy-vel (Sophia Bush). Tetszik neki a lány, de mivel  szinte két külön világban élnek, nem mennek simán a dolgok, ráadásul ott van még Mike barátnője is, aki mindenképpen szeretne összeházasodni a fiúval – lehetőleg azonnal...



Ami határozottan tetszett a filmben, azok Mike fényképei.  Habár én szívesen láttam volna belőlük többet, nem panaszkodom, mert tulajdonképpen nem ez volt a film fő témája. Érdekesek voltak még a fekete-fehér részletek is. Az elején egy percre megijedtem, hogy „ez most végig ilyen lesz?”, de aztán váltottak, és csak pl. a prezentációnál tűntek el ismét a színek, ahol szerintem nagyon jó képi megoldás volt.




Ami viszont kissé böki a csőröm, az a rengeteg káromkodás és a kissé összecsapott történet volt. Az előbbi még megérthető, hiszen nem a társadalmi elit a főszereplő banda (bár én azért néha fölöslegesnek éreztem a dolgot), azonban a sztori tényleg nem volt nagy durranás. Oké, a szegény srác nem tud mit kezdeni pénz nélkül, de azt csak úgy szerezhet, ha feladja az elveit... Legalábbis szerintem erre gondoltak a forgatókönyv írói, viszont a gondolatot átadni a nézőknek már nem igen sikerült. Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy ne üljünk le megnézni a filmet, mert rossz. Egyszerűen csak nem tökéletes.  Viszont úgy gondolom, érdemes ilyet is látni, és Mike képei által megismerkednünk Brooklyn sötétebb arcával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets