Blogger Widgets

2012. október 17., szerda

Halloweeni készülődés

Sziasztok!

Közeledik a Halloween, és Amerikában már mindenki a jelmezeit készíti. És egy felmérés szerint számíthatunk Árnyvadászokra is.


Melyik könyv inspirálja a jelmezed?
The Mortal Instruments: Minden az Árnyvadász feketéről szól! 49,13%
Csúfok: Dobj be egy kis futurisztikus sikket! 11,85%
The Hunger Games: Hol van a fecsegőposzátás kitűzőm? 25,14%
Twilight: Ez egy korszak vége, de a vámpírok örökké élnek! 13,87%


És akkor még a rúnás tökökről nem is beszéltünk! :D
Ha esetleg ti is a tökfaragók közé tartoztok, vagy valami jó jelmezes buliba készültök, várom a képeket! :D

2 megjegyzés:

  1. Ez dejó!! Tényleg csinálhatnánk ilyen vetélkedőket, ilyen Árnyvadászos ruhaversenyt is, és ha valaki nem akarja az arcát, akkor csak nyaktól lefelé, meg a legkreatívabb rúnás tökök!!!! Jujj, és mindkettőre neveznék :D A tökhöz már ötleteim is vannak :P Tényleg jó lenne, miket ki nem találsz, Deszy! Imádom ezt az oldalt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, jelmezverseny van külföldi oldalon is.
      Nem tudom, hogy mondjuk a beöltözés nálunk mennyire szokás, de a tökfaragás szerintem egyre jobban bekúszik ide is.
      Én személy szerint alig várom az ilyen képeket. Még azon is gondolkoztam, hogy én is benevezek egybe, pedig nem vagyok túl nagy művész. :D

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets