Blogger Widgets

2012. október 16., kedd

Cassie válaszol

Sziasztok!

Cassie tegnap megint egy csomó kérdésre válaszolt. Íme:

Lányok lehetnek parabataik, igaz? Lehetnek.

Van parabataid? Van egy legjobb barátnőm.

Egy fiú lehet parabatai egy lánnyal? Igen, például a két főszereplő a The Dark Artificesből.

A legtöbb embernek nincs parabatai párja. Nem olyan szokványos.

Szóval mi történik, ha beleszeretsz a parabataidba? Nos, semmi, de ha ők is szeretnek téged, NAGYON ROSSZ DOLGOK.

Ha nincsen parabatai párjuk, nem teszi ez őket magányossá? Még mindig lehetnek legjobb barátaid, feleséged, gyerekeid...

Most csak néhány napot vagyok a forgatáson, aztán hazamegyek, aztán a hónap végén visszajövök megint.

Ki a parabataid? Elka Cloke (ő írta a verset az Az angyal elejére. A Temze dalát - Deszy)

Gondolod, hogy ha Clary soha nem találkozott volna Jace-szel, akkor végül Simon mellett kötött volna ki? Igen. 

Te vagy abban a jelenetben, amit az MTV videóban láttunk? Igen, szerintem láthatjátok a fejem tetejét hátulról.

El tudod magyarázni, hogy Jace miért ilyen tökéletes? Biztos vagyok benne, hogy Jamie Campbell Bower el tudja.

Mennyire csodálatos Aidan Turner? Ő tényleg tényleg tényleg tényleg nagyon kedves. Biztos van egy sötét oldala. Bár én még nem láttam.

Ez te vagy? (kép a videóból) Igen. Istenem, azok a cipők nagyon fájtak!

Fogsz csinálni valamit, amivel a millió év hosszú várakozást elviselhetővé teszed a hatodik könyvig? CP2? :)

A Clockwork Princess össze fogja törni a szívemet? Remélem.

Voltál már Új-Zélandon? Igen.

Elmondhatsz nekünk valami újat a The Dark Artificesről? Van valami a CP2-ben, ami fontos lesz a TDA-ban.

Mennyire lenyűgöző Jonathan Rhys Meyers? Ölelget. Jó ölelések.

Alacsonynak érzed magad Robert Sheehan mellett? Mindenki mellett alacsonynak érzem magam. De igen. Ő nagyon magas.

Szerintem Magnus megszolgálta a saját sorozatát. Vagy legalább egy novellafűzért, talán. *a körmét vizsgálgatja*

A szereplőgárda melyik tagja ölel a legjobban? Robbie.

Le tudod nekünk írni Jamie-t egy szóban? Szarkasztikus.

Fangirl vagy, mint mi? Sok mindennek vagyok a rajongója. Most éppen az ágyé. Jó éjt!


Kis kiegészítés tőlem a végén. Nagyon sok kérdés volt a parabatai kapcsolattal kapcsolatban. (xD) Erről korábban írtam egy szerintem elég részletes bejegyzést, ha kérdésetek van ezzel kapcsolatban, szerintem minden infót megtaláltok itt, amit tudunk. (Fent van a parabatai rúna, a szertartás, a szabályai stb.) Az, hogy mi történik a parabataikkal, ha kiderül, hogy szerelmesek, nem tudjuk. Gyanítom a TDA-ból derül majd ki.) Itt találjátok meg: http://arnyvadaszvilag.blogspot.hu/2012/07/parabatai-kapcsolat.html?zx=b2d32fcbf198aaf4

2 megjegyzés:

  1. "Szerintem Magnus megszolgálta a saját sorozatát. Vagy legalább egy novellafűzért, talán. *a körmét vizsgálgatja*"

    Hmm.... szerintem ez jót jelent :) Vagy csak én vagyok ilyen optimista :D Minden esetre én szívesen olvasnék Magnusról egy könyvet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez határozottan jót jelent. Egyszer múltkor már konkrétabb választ is adott, bár már nem emlékszem, pontosan mit, de az volt a lényege, hogy vannak ötletei. :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets