Blogger Widgets

2012. október 14., vasárnap

Hősnők viadala

Sziasztok!

Örömmel jelentem, hogy három általunk jól ismert hősnő is bejutott a TOP 16-ba a Hősnők viadalán. 

Név szerint:
  • Clary
  • Tessa
  • Isabelle
Amíg a verseny tart, többször fogok róla posztolni, igyekszem a legfrissebb információkat hozni. És lesz kampány is, szóval ne lepődjetek meg rajta, ha kicsit megugrik az ilyen posztok száma. :D

A érintett párbajok a következők lesznek:
Párbajok:
Párbaj #5 (Okt. 23 - 25)
YA: Tessa vs. Nora

Párbaj #6 (Okt. 25 - 27)
YA: Clary vs. Bella

Párbaj #7 (Okt. 27 - 29)
YA: Isabelle vs. Tris

A következő ígéretet teszem, hogy ezzel is ösztönözzelek titeket a szavazásra:

Ha az adott fordulóban továbbjut a hősnőnk, kaptok valami meglepit. :) Szóval szavazásra fel!

Addig is pedig ajánlok még egy Facebook csoportot, ami direkt ezzel a témával foglalkozik:


4 megjegyzés:

  1. Na ez tökjó!Hol találtad meg a listát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belsős infó a fenti csoport készítőjétől. Amúgy szerintem még nem kerültek fel. Legalábbis én még nem találtam.

      Törlés
  2. Á, köszönöm:D Akkor nem voltam bamba ismét...:D

    VálaszTörlés
  3. Tessa vs Nora? Na ott nehez lesz dontenem...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets