Blogger Widgets

2012. augusztus 30., csütörtök

Ha Jace szemszög lenne

Sziasztok!

Újabb részt hoztam! Ezúttal a Jace szemszögű könyvek címeit nézzük meg, és megint csak spoiler, ha még nem olvastátok, szóval csak annyiadik kötet címét olvasd el, amelyiket már olvastad. :) Kivétel, hogy itt van címe a hatodik résznek is, ami ugye még nem jelent meg. :)

  1. Szerelmes leszek Városa
  2. Basszus, ő a húgom Városa
  3. Totál Vérfertőzés Városa
  4. Rémálmok Városa
  5. Totál Vérfertőzés Sebastiannal Városa
  6. Remélem, nem halok meg Városa

9 megjegyzés:

  1. Mi az hogy: Remélem nem halok meg???? Ugye nem hal meg?????????????????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á ez a félelem! :3 Ne aggódj a Cols után is ezt fogod érezni. ;)

      Törlés
    2. Nem fog meg halni én már olvastam!!

      Törlés
    3. Nem fog meg halni én már olvastam!!

      Törlés
  2. de clary és jace akkor 100 százalék hogy testvérek?

    VálaszTörlés
  3. Azt ajánlom hogy olvasd és olvasd aztán majd rájösz

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets