Blogger Widgets

2014. február 22., szombat

Cassie válaszol - Sok mindenre!


Sziasztok!

Cassie találkozott a rajongóival is rengeteget elárult a CoHF-ről is. A Mexikói rajongói oldal élőben tweetelte, mit mondott, ennek a fordítása következik most. 

A poszt erősen spoileres! A CP2-re nézve is, illetve mivel vannak benne infók a CoHF-ről, arra nézve is!

Kékes szín: Pokoli szerkezetek szereplőivel kapcsolatos
Pirosas: CoHF infó
Zöld: TDA infó
Narancssárga: Hamuváros film
Fekete: vegyes, Cassie-vel kapcsolatos vagy általánosabb infók


Magnus a kedvenc szereplőm, mert igazi partizós pasi. Egy boszorkánymester testében igazán érző és sebezhető szíve van.

Cassie kedvenc női szereplője Tessa.

Isabelle-t Cassie a nagymamájáról mintázta, akiért mindig rajongott. Ő is gyönyörű, erős és harcias.

Will vagy Jem? Egy hetet Willel töltenék, egyet pedig Jemmel.

Sebastian sokszor kerül majd kapcsolatba Jocelynnal a CoHF-ben.

"Sebastian egyedül van, és mindig egyedül is volt, mindig valaki olyat keresi, aki szereti őt, vagy legalábbis kedveli."

"Sebastian nem akarja elhinni, hogy az apja szereti a másik srácot (Jace-t), és nem kizárólag őt."

"Sebastian nem érti, hogy miért rajong mindenki Jace-t, amikor ő arra vágyik, hogy szeresse valaki."

"Szeretek lezárni történeteket, szeretem a CoG-t, a CP2-t és a CoHF-et."

Miért szeretett bele Izzy és Alec halhatatlanokba? Alecnek ez kicsit arról szól, hogy felidegesítse a szüleit amiért egy boszorkánymesterrel randizik.

A CoHF egy Emma-Julian jelenettel kezdődik.

A CoHF elején Sebastian járja az Intézeteket, hogy elrabolja a gyerekeket. Ezért kell Juliannek megvédenie a testvéreit.

Sebastian azért rabolja el őket, hogy megkedveljék őt és csatlakozzanak a seregéhez.

A TDA Sebastiannel kezdődik.

Magnus megbocsát Alecnek.

Cassie sem tud semmit a Hamuváros forgatásáról, ő is a hírekre vár.

Cassie boszorkánymester szeretne lenni, mert anélkül szeretne halhatatlan lenni, hogy vért kelljen innia.

Van parabataiod? Egy 25 évvel ezelőtti barátom, akivel mindig moziba jártunk és ilyesmi.

A CoHF-ben jobban megismerjük majd Emmát és Juliant.

Amikor megalkottam a szereplőket, tudtam, ki fog meghalni. Néhány szereplő meg fog halni, néhány olyan is, akiknél nem várnánk.

Melyik a kedvence a könyvek közül? "Az utolsó részeket szeretem, talán a CoHF-et mondanám."

A jelenet, amit a legnehezebb volt megírni W.H. halála.

Sírtam, amikor azt a jelenetet írtam, amikor Will azt hiszi, Jem meghalt.

Sebastian Jace sötét tükörképe. Két gyerek, akiket Valentine nevelt, hogy elpusztítsák a Nephilimeket, de Jace túl lágy.

Tessa és Jem összeházasodnak.

Szeretem, hogy Raphael egy szemét.

"Amint megalkottam, tudtam, hogy meg fog halni. Szomorú voltam, amikor arra gondoltam, hogy haldoklik, de miközben írtam róla, tudtam, hogy meg fog halni." (A kérdéses szereplő fiú vagy férfi.)

"Tessa és Jem együtt maradnak a CoHF-ben és a TDA-ban, de ne felejtsétek el, hogy Tessa halhatatlan, Jem pedig nem, szóval ha meghal, akkor meghal."

Boldog befejezésre számítsatok.

A "Ki fogja túlélni" reklámszöveg arra szolgált, hogy mindenki megijedjen.

14 megjegyzés:

  1. TE JÓ ÉG! JESSA! MEG MALEC! Ez túl sok infó!!! :))) :D nagyon várom!!! b*sszus (bocsánat) de ez... huh. :)

    VálaszTörlés
  2. "A TDA Sebastiannel kezdődik" öö ez azt jelenti amit gondolok hogy jelenti??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy igen, vagy nem. Visszaemlékezés is lehet.

      Törlés
  3. ÚRISTEN!!! Ez eszméletlen!! :D Mikor olvashatom már??!?! :DD

    VálaszTörlés
  4. OMG! Zseniális! Minden egyes soron megdöbbentem, volt, hogy többször is :D Legjobban Magnusnak és Alecnek örülök *-* És persze Tessának és Jemnek^^ Virul a szívem, másrészt meg... félek is :(

    VálaszTörlés
  5. Tessa és Jem ....ennek nagyon örülök :) Nagyon izgatott vagyok már :) TMI forever :)

    VálaszTörlés
  6. Édes jó istenem......>,< nem hiszeeem el mikor olvashatom már, mindet?? Amúgy valaki nem tudja, esetleg tippeli h kb. mikor lesz Magyarországon olvasható a TDA, meg h Amerikában mikor jelenik meg? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jelenlegi tervek szerint 2015 márciusában jelenik meg angolul, szóval szerintem legkorábban 2015 novembere-decembere a magyar változat.

      Törlés
  7. Haha. :D tudtam h Tessa es Jem ossze hazasodnak :D volt egy ilyen erzesem, raadasul rajuk szavaztam mikor "Szerintetek ki fog ossze hazasodni?" :D
    De varjunk csak! Sebastien eledben marad a TDA idejen? :O

    VálaszTörlés
  8. Tehát megvan a 2 esküvő: Tessa és Jem, Clary és Jace (összetört Malec fandom szívek)

    VálaszTörlés
  9. "Magnus megbocsát Alecnek." nem is kell mit megbocsátani QwQ na mindegy, azért ennek is lehet örülni xD ééés, ha sok Malec moment lesz, meg sok szexi jelenet, akkor lehet, hogy még annál is tovább mennek, mint az előző kötetekben lévő "ágyas" jeleneteknél *totális orrvérzés* ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyne lenne? Alec gondolkozott rajta, hogy Magnus tudta nélkül elveszi a halhatatlanságát. Van mit megbocsátani.

      Törlés
    2. Ez alapjáraton "szép" dolog lett volna Alectől, mert csak annyira szerette Magnust, hogy elgondolkodott azon, hogy milyen lenne vele megöregedni,de az a gond, hogy Magnus többszáz éves boszorkánymester és szerintem fél a haláltól... mit a legtöbb ember (vagy boszorkány mester) De olyan cukik!!!! DE JESSA FOREVER! <3

      Törlés
  10. Úristenem, de várom már, hogy végre olvashassam a CoHF-et!!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets