Blogger Widgets

2014. február 22., szombat

Cassie a Twitteren is válaszolgatott!


Sziasztok!

Nagyon úgy tűnik, hogy Cassie életre kelt! :D Eddig nagy volt a csönd, most azonban legalábbis a TLH bomba robbantásának idejére visszatért, és Twitteren is válaszolgatott a rajongóknak. 


Szereted a Teen Wolfot? Most fejeztem be a második évadot. Holly Black-kel, Leigh Bardugo-val és Sarah Rees Brennannal néztem.

Ki a kedvenc szereplőd? Scott. Lydia. Talán az edző.

Melyik a kedvenc shiped a sorozatból? Szeretném, ha Dannynek lenne pasija. Bűn, hogy valaki, aki ilyen szexi, egyedül legyen.

És Stiles? Szereted Stilest? Szerintem őt mindenki szereti.

Mi van Isaac-kel? Szeretem őt. Ő a világ legjóképűbb sírásója.

Melyiküket szereted jobban, Stilest vagy Dereket? Stilest. Dereknek szüksége lenne egy hosszú nyaralásra Svájcban.

Szereted a Sherlockot? Szerettem az első két évadot.

Szeretnéd, ha Tyler Posey lenne Raphael a CoA-ban? IGEN, PERSZE.

Mi volt a reakciód, amikor befejezted az utolsó Sherlock részt? MI...?

(Na jó, remélem, nem gond, a sorozatos kérdéseket itt most abbahagyom, ha valakit érdekelnek, Cassie Twitter oldalán elolvashatja. :D)

Van jogosítványod? Nem, illegálisan járom az utcákat.

Ki a kedvenc szereplőd a Percy Jackson sorozatból? Nico

Peeta vagy Gale? Ha összeteszed őket, az Pale?

Kedvenc John Green könyved? Katherine a köbön

Nézed a Vámpírakadémiát? Egy részt sem láttam belőle, ezzel szeretném idegesíteni Sarah Rees Brennant. 

Sírtál a CoHF írása közben? Egy kicsit.

A The Last Hourben is lesz romantikus szál, mint a többi könyvben? Igen, ha valami, akkor románc az van a Szép reményekben.

Azt akarom, hogy James Herondale szerelmes legyen! Ó, az lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets