Blogger Widgets

2014. január 19., vasárnap

Csontváros - A szinkron


Sziasztok!

Nem szeretnék erről sokat beszélgetni, mert már eléggé kimerítettük szerintem a szinkron vs. felirat témát, amikor a moziba került a film, úgyhogy nem is mondok véleményt a filmről. 

Kiírtam a szinkronszínészeket, bár nem mindenkire jöttem rá, hogy ki kinek a hangja, mert annyira nem vagyok otthon a színkronszínészekben, mondani pedig sajnos nem mondják, hogy ki kihez tartozik. Igyekeztem kihámozni, akit tudtam, de ha valaki esetleg hibát talál benne vagy tudja, amit én nem tudtam, nyugodtan írja meg kommentben, és kiegészítem! 

Clary - Csifó Dorina
Jace - Fehér Tibor (?)
Simon - Gacsal Ádám
Izzy - Bogdányi Titanilla
Jocelyn - Bertalan Ágnes
Luke - Király Attila
Valentine - Varga Gábor
Alec - Markovics Tamás
Hodge - Rosta Sándor
Madame Dorothea - Andresz Kati
Orosz Ákos
Karácsonyi Zoltán
Fehér Péter
Papucsek Vilmos

18 megjegyzés:

  1. Clary magyarhangja szerintem nem Csifó Dorina, hanem Csuha Bori, nem????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szinkronhangok listája biztos, azt a film végéről írtam ki, csak azt nem mondták hozzá, hogy ki kinek a hangja. De azért Csifó Dorináét még megismerem biztosan. :))

      Törlés
    2. azért nem kell lekezelőnek lenni. nem tudtam, hogy már szinkronizálva lett az egész film, az előzetes alapján írtam a Borit, a Csifó Dorinát meg mellesleg szerintem mindenki felismeri.

      Törlés
    3. Nem hiszem, hogy lekezelő voltam, semmi olyat nem írtam, amin megsértődhetnél.
      Viszont szerintem a posztból elég egyértelmű volt, hogy a filmről van szó, és nem én voltam, aki 3 kérdőjellel írt kommentet, mintha én dilis lennék. Ehhez mérten szerintem abszolút normálisan válaszoltam.

      Törlés
    4. négy kérdő jelet írtam, de csak utólag vettem észre, ugyanis telefonról írtam és nem jó a mobilom egy ideje, véletlen került oda négy kérdőjel. nem azért, mert gyengeelméjűnek gondollak. és szerintem kár ilyet felhoznod.

      Törlés
  2. Simon hangja se stimmel, Gacsal Ádám Alec magyarhangja, nekem úgy tűnt legalábbis, Simon hangja ugyanaz, mint Az elvitte a vízből Rody hangja. Nem tudom a nevet, de biztos vagyok benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az teljesen kizárt, mert aki az Elvitte a vízben Rody hangja, az nem szinkronhang a Csontvárosban.

      Törlés
    2. Roddy hangja Dévai Balázs, ő nem hang a Csontvárosban.
      Gacsal Ádám az előzetesben volt Alec hangja, de lecserélték.

      Törlés
  3. Jézusom, most néztem bele a filmbe. Csifó Dorina, Ez most komoly? Na meg Simon-nak Gacsal Ádám hangja? Ez kivágta nálam a biztosítékot, de főleg hogy Csifó lett Clary hangja. Én arra számítottam, hogy Csuha Bori lesz az, mert az ő hangja még passzolt is Clary-hez. Üdv: Lilly

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel Robbie-t a Misfitsben is Gacsal Ádám szinkronizálta, szerintem ez a lehető legjobb választás volt! :D
      Viszont Csifó Dorina nekem is fura picit...persze még nem láttám a filmet szinkronnal. Kíváncsi leszek :)

      Törlés
  4. lesz valami extra(pl.ajándék) a dvd-hez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak mert ugye valahol volt a dvd -hez nyaklánc

      Törlés
    2. Amerikában. De ott ugye sok minden van, ami nálunk nincs. Többek között pl. DVD extrák.

      Törlés
  5. Én jobban örülök Csifó Dorinának, mert Csuha Bori a Twilightban végleg leszerepelt nálam. Annál rosszabb szinkront még nem nagyon hallottam. Bár Dorina sem passzol túlságosan Clary-hez. Hiába, az eredeti hangnál senki sem lehet jobb. :)

    VálaszTörlés
  6. Fent van már valahol online szinkronosan? Ha igen, akkor valaki belinkelné??
    Előre is köszönöm!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a moovie.cc fenn van. itt a link: http://www.moovie.cc/online-filmek/a-vegzet-ereklyei-csontvaros-online-2013
      üdvözlettel: Zoé

      Törlés
  7. Csifó végig lihegi,nyafogja,sikitozza ,visitja a filmet...élvezhetetlen a film a nö hangjától...én láttam eredeti nyelven a filmet,ott a szereplö nem nyögi végig a filmet mint a Csifó... a hölgy ha mindenképpen nyögni akar akkor pályát tévesztett...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets