Blogger Widgets

2013. november 25., hétfő

Újabb CoHF illusztráció


Sziasztok!

Újabb képet kaptunk a Mennyei tűz városából, mivel Cassandra Jean gőzerővel dolgozik a CoHF képeslapokon.

Ez viszont megint egy nagyon spoileres darab, tehát nehogy megnyissátok a folytatást, amennyiben nem olvastátok a Clockwork Princesst (A hercegnő)! Ugyanis egy nagyon nagy csavart lő le a kép!

Tehát akkor még egyszer:
CLOCKWORK PRINCESS SPOILER!

Kép a tovább után!




Komment a kép mellett:

A Mennyei tűz városa képeslapjain dolgozom Cassandra Clare-nek.
Ezt a jelenetet rajzoltam, és az járt a fejemben, hogy "gyakorlatilag ez még mindig Heronstairs", aztán teljesen elszomorodtam.
Mert ez szomorú.

(Engem is kikészít, a két Cassandra a sírba visz. - Deszy)


5 megjegyzés:

  1. Minden napra jut valami, amitől megdobban a szívem, majd rohadtul összetörik... ez.. <3 annyira perfect és annyira hihetetlen a két kedvencemet egy képen látni.
    Addig fogják ilyenekkel húzni az olvasók idegeit, míg valakit meg nem lincselünk XD

    VálaszTörlés
  2. én ezt nem értem.. Valaki el tudná magyarázni hogy mi van? a Clockwork könyveket még nem olvastam most tartok az Elveszett lelkek közepe fele, és értem hogy vannak utalások benne a Will-el kapcsolatba meg ilyenek.
    de az most teljesen bekavart hogy ennek most hogy lehet köze a Mennyei tűzhöz?
    Vissza mennek majd a multba vagy valaki megjelenek a mulból? A szőke itt Jace? és a másik ki? Vagy kik ők?
    Nagyon hülyének érzem magam.. biztos az is vagyok! Bocs. De segítene valaki? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem véletlenül írtam oda, hogy CP2 spoiler. A dolog oda-vissza működik, nyilvánvalóan nem fogod érteni, hogy mi a kép lényege, ha nem ismered a másik sorozatot.
      De nem, nem lesz időutazás.
      És igen, a szőke Jace. A másik szereplőt pedig nem nevezném meg, azt javaslom, olvasd el a Pokoli szerkezeteket, és máskor inkább kerüld a spoileres posztokat. :)

      Törlés
    2. oké azt reméltem, hogy nem lesz időutazás. :) A pokoli szerkezetek meg már tervben van! És tudom, az én hibám, hogy oda vagyok a spoilerekért. :D Nálam valahogy fordítva sül el és jobban ráizgulok tőle a könyvekre! De nagyon szépen köszönöm a válaszod! :)
      És grat az oldlért! Magasan a legjobb!

      Törlés
    3. Aztamindenit.. Tudom ki a másik. Szóval azért segít az Elveszett lelkekben mert Jace egy Harondale..Ahhaa. :D Fuhha azthiszem kezdem érteni. De sürgősen ellátogatok könyvet vásárolni. Szerintem félbe is hagyom az Elveszett Lelkek Városát.. aztán majd folytatom ha erről többet tudok. :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets