Blogger Widgets

2013. szeptember 12., csütörtök

Cassie üzenete a Hamuváros csúszásáról


Sziasztok!

Cassie megosztotta a gondolatait a Hamuváros csúszásával kapcsolatban:


Mostanra már valószínűleg tudjátok, hogy a Hamuváros forgatása csúszik (nem törölték, csúszik): Igazából többen előbb tudtátok, mint én, mivel én is Twitterről tudtam meg ma reggel!

Néhányan engem kérdeztetek róla, és azt kívánom, bár tudnék válaszolni, de - azt hiszem, Rick Riordant fogom idézni (a Percy Jackson könyvek szerzője - Deszy) -, habár a filmek az én könyveimből készülnek, nem az én filmjeim. A könyvek az én könyveim, de a filmek a produkciós céghez tartoznak. Olyan döntéseket hoznak, amilyeneket hoznak, és néha tudok róluk, néha nem. Sajnálom, hogy nem tudok nektek válaszolni, de ez olyan, mintha a matek házitokról kérdeznétek - szeretnék segíteni, de nem értek hozzá. (Nagyon, nagyon rossz vagyok matekból.) Ahogy már egy évvel ezelőtt is mondtam, szörnyű vagyok forrásnak a filmhírekkel kapcsolatban, és ez még mindig igaz.

Csúszások előfordulnak a filmüzletben. Sok dolog történik - ez egy nagyon kockázatos üzletág, amit azért tudok, mert a nagyapám filmekben dolgozott, és szerintem jóvá hagyta volna, hogy ehelyett a békésebb írást választottam hivatásul. Nézzétek, sohasem gondoltam, hogy már az első filmet megcsinálják. Tényleg egészen a premierig azt gondoltam, hogy törölni fogják.

(itt idéz a sajtónyilatkozatból, amiből kiderült a csúsztatás)

A magam nevében szólva - és őszintén, az olvasók és rajongók nevében is - azt gondolom, hogy a csúsztatás lehet jó is. A forgatókönyv verziója, amit múlt héten láttam először, nagyon messze van a Hamuváros könyvtől, és ha tényleg elkezdték volna a forgatást szeptemberben, nem lett volna idő megváltoztatni. Abból a kevésből, amit tudok, jobbnak tűnik, ha kihasználják az időt, mintha belerohannának az egészbe.

Kiegészítés: A filmek nem rajtam múlnak, nem vagyok része a produkciós csapatnak, akiken múlik. Én is messze vagyok most ettől - Provence-ban vagyok, épp a Mennyei tűz városát írom, és a születésnapomat ünneplem kicsit megkésve a barátaimmal. Megértem azokat, akik csalódottak a csúsztatás miatt? Igen. De ahogy mondtam, ez az egész kockázatos és kívül esik az irányításomon - emlékszem, amikor a Screen Gems ejtette a projektet, és mind azt hittük, ennyi volt, aztán később mégis visszahozták. Nincs rá mód, ohgy tudjuk, mi fog történni filmek esetében, különösen, ha nem vagy benne az iparban. Nagyon szerencsés vagyok a karrieremben és az olvasóimmal, és még ha készítenének is egy filmet, amiben Magnus indul az elnökválasztáson vagy valami, ezt nem változtatná meg az sem.

Most visszatérünk a korábbi, megszokott részlet- és fanart-megosztásra, és visszaszámolunk a Mennyei tűz városáig. Ha hallok valami filmes hírt, tudatni fogom!



Saját vélemény:
Hát, hm... Komolyan kezdek kételkedni Jessica Postigoban. Nem tudom, ki mennyire emlékszik, de a Csontváros forgatókönyvével is gondok voltak, azt is újra kellett írni amiatt, hogy nagyon távol volt a könyvtől a forgatókönyv. Akkor segített be I. Marlene King, és együtt dolgozták át. Most pedig ugyanez a gond van a Hamuváros forgatókönyvével... :(

6 megjegyzés:

  1. Jó néhány dologban eltért a forgatóköny a könyvtől (hol előnyére, hol hátrányára), de ha 1x is a f.könyvvel volt a gond, ugyan ennél az írónál, nem kéne felmerülnie esetleg az illető lecserélésének??? És akk nem kellene olyanokkal szenvedni, mint a csúsztatás. :-S

    VálaszTörlés
  2. A Csontváros forgatása is csúszott anno, nem? Akkor is ez volt a probléma mint amit Cassie nyilatkozott?
    Itt az a legjobb megoldás ha leváltják Jessica Postigot!!

    VálaszTörlés
  3. Azt nem értem, hogy van egy iszonyat jó könyv...mi szükség van egyáltalán a változtatásra...Persze, nyilván nem lehet megírni úgy egy forgatókönyvet, ahogy az eredeti könyv meg van írva...de hát akkor is...

    VálaszTörlés
  4. Véleményem szerint ez a könyvsorozat csak akkor lehet filmként is sikeres, ha alig változtatnak rajta. Ez a logika két nagy sikerű sorozatnál is bevált. Sajnos azonban az első filmmel sikerült mindent összezavarni! (Annak ellenére, hogy az hozta meg a kedvem a könyvek elolvasásához.)

    VálaszTörlés
  5. Lehet tudni, hogy meddig csúszik a film?
    A választ előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  6. Lesz egyáltalán még folytatása a Csontvárosnak filmben, vagy csak a sorozat?
    A választ előre is köszönöm!!!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets